• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 26 مهر 1400
کد مطلب : 143228
+
-

حسینی: دلم برای تماشاگران تنگ شده

ستاره تأثیرگذار سپاهان معتقد است بازی دوستانه با پرسپولیس اگرچه با شکست زردپوشان تمام شد اما کمک زیادی به تیم اصفهانی خواهد کرد

حسینی: دلم برای تماشاگران تنگ شده

امیرحسین اعظمی- خبرنگار
سپاهان فصل گذشته از لحاظ امتـیـازگـیری عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشت ولی غفلت برابر پیکان و از دست دادن 2امتیاز مهم مقابل این تیم، در نهایت باعث شد شاگردان محرم نویدکیا قهرمانی را از دست بدهند. سپاهان با وجود از دست دادن چند بازیکن تأثیرگذار، عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت و آنها در فصل جدید هم بدون شک یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی خواهند بود. محمدرضا حسینی وینگر سپاهان هم تأکید می‌کند که آنها به چیزی جز قهرمانی در لیگ فکر نخواهند کرد. حسینی در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

   شرایط تیم در آستانه شروع لیگ چطور است؟
خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و در این مدت تمرینات خوبی را زیرنظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌ایم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم که بازیکنان با هم هماهنگ شوند. کادرفنی نیز در این بازی‌ها شرایط تاکتیکی تیم و شرایط بازیکنان را مورد بررسی قرار داد.

  شکست برابر پرسپولیس آن هم با 3گل کمی عجیب بود. در مورد آن بازی صحبت می‌کنی؟
بازی دوستانه شرایط خاص خودش را دارد و کادرفنی هم می‌خواهد تیم را محک بزند. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و اتفاقا نظر من این است که بازی با پرسپولیس در آستانه شروع لیگ خیلی به ما کمک خواهد کرد. در بازی‌های دوستانه نتیجه چندان مهم نیست و مهم این است که کادر فنی به چیزهایی که مدنظرش است دست پیدا کند.

  فکر می‌کنی سپاهان نسبت به فصل گذشته تیم قوی‌تری داشته باشد؟
ما تیم خوبی داریم، بازیکنانی که کادرفنی نیاز داشت به تیم اضافه شده‌اند و اسکلت اصلی تیم هم تقریبا حفظ شده است. البته از حالا نمی‌توان گفت سپاهان نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده. باید بازی‌ها شروع شود و ببینیم شرایط چگونه است ولی قطعا ما تیم خوبی داریم.

  غیبت حاج‌صفی، نیازمند و محبی در تیم شما تأثیر منفی نخواهد گذاشت؟
آنها واقعا بازیکنان خوبی هستند که تصمیم گرفتند به فوتبال اروپا بروند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. این رفت‌وآمدها در هر تیمی طبیعی است و سپاهان هم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته. سپاهان همیشه سپاهان است و اسم بزرگ این تیم هم توقعات را بالا می‌برد. من فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم.

  فکر می‌کنی بعد از 5قهرمانی متوالی پرسپولیس، سپاهان این نوار را پاره کند و به قهرمانی برسد؟
ما در هر فصل دنبال قهرمانی هستیم و پارسال هم تیم شایسته‌ای بودیم. من به هواداران سپاهان قول می‌دهم که این تیم بهترین کیفیت را داشته باشد و می‌جنگیم تا به قهرمانی برسیم. البته رسیدن به قهرمانی فقط با حرف‌زدن امکان‌پذیر نیست و نکته مهم این است که سخت تلاش کنیم و زحمت بکشیم. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید خیلی بهتر و قوی‌تر از فصل گذشته باشیم و دیگر تیم‌ها هم قطعا بیکار ننشسته‌اند.

  تا حالا قهرمانی در لیگ را تجربه کردی؟
خیر، من در جام حذفی قهرمان شده‌ام ولی متأسفانه در لیگ برتر قهرمانی نداشته‌ام. خیلی دوست دارم در فصل جدید این قهرمانی را با سپاهان تجربه کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

  فکر می‌کنی امسال هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند؟
امیدوارم این اتفاق رخ دهد. سپاهان هوادار زیاد دارد و دل ما هم برایشان تنگ شده است. امیدوارم این بیماری ریشه‌کن شود تا هواداران فوتبال هم به ورزشگاه‌ها بیایند.

  در مورد بازی روز سه‌شنبه با مس رفسنجان چه صحبتی داری؟
ما آنالیز خاصی از تیم حریف نداریم ولی این را می‌دانیم که گام اول را باید محکم برداریم؛ خصوصا اینکه در خانه بازی می‌کنیم. امیدوارم 3امتیاز این بازی را بگیریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید