21
دو شنبه 26 مهر 1400
شماره 8339
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حد و مرز تلاش برای بخشش قاتل کجاست؟

یادداشت
این روزها شاهد تلاش‌های گسترده برای جلب رضایت اولیای دم دختر جوانی به نام غزاله که به‌دست پسری به نام آرمان به قتل رسیده هستیم و افکار عمومی با کنجکاوی این پرونده را دنبال می‌کند.
ویژه
پارک خودروها در خیابان پاسداران با وجود تابلوهای متعدد پارک مطلقا ممنوع، عامل ترافیک دائمی این خیابان شده است.
روابط‌عمومی سازمان مدیریت میادین و تره‌بار شهرداری تهران پیرو انتشار چند پیام مردمی در ستون با مردم روزنامه همشهری با موضوع درخواست اهالی خیابان سهیل، محدوده پاسگاه نعمت‌آباد برای احداث و راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در آن محله برای دسترسی آسان به ارزاق و مایحتاج روزانه با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، پاسخ داده است:
در ادامه تحقیقات برای کشف راز قتل خواننده افغان در تهران، همسر او بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

مرد دوچرخه‌سوار درکمین پسربچه‌های پایتخت

داخلی
مجرم سابقه‌دار سوار بر دوچرخه می‌شد و پسربچه‌ها را به بهانه‌های مختلف فریب می‌داد تا با کشاندن آنها به محلی خلوت، نقشه هولناک خود را اجرا کند.

جنایت مسلحانه بر سر کاشت گل و گیاه

دعوای دو گروه بر سر کاشت گل و گیاه داخل باغچه، منجر به تیراندازی و کشته یا زخمی‌شدن 4نفر شد.
پایان گروگانگیری 19روزه در دلگان
اختلاف حساب، انگیزه‌ای بود که سبب شد مردان خشن، جوانی 33ساله را در غرب کشور ربوده و با انتقال او به شرق کشور،19روز او را به گروگان بگیرند، اما این ماجرا با دخالت پلیس به آزادی گروگان منجر شد.
گروهی از مردم با را‌ه‌اندازی کارزاری از نمایندگان مجلس خواسته‌‌اند تا شرایط تشدید مجازات پدران و جد پدری که مرتکب قتل فرزندان‌شان می‌شوند را فراهم کنند.

توضیح سردار اشتریدرمورد فیلم برخورد خشن پلیس

فرمانده نیروی انتظامی در مورد فیلم منتشر شده برخورد مأموران با یک خانم گفت: این موضوع مربوط به حجاب نبوده، با این حال این مسئله در بازرسی نیروی انتظامی در حال بررسی است و نتیجه آن به‌زودی مشخص می‌شود.

پلیس مانع از خودسوزی مرد جوان شد

مردی به‌دلیل مشکلات شخصی، قصد داشت دست به‌ خودسوزی بزند، اما مأموران پلیس پس از 4ساعت تلاش و گفت‌وگو او را از تصمیمی که گرفته بود، منصرف کردند.