17
چهار شنبه 17 شهریور 1400
شماره 8309
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبر/حریف پرسپولیس به اردو رفت

تیم استقلال تاجیکستان اردوی یک‌هفته‌ای خود را برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد.
ویژه
جرارد پیکه که به‌دلیل مصدومیت در تمرینات بارسلونا حضور ندارد، با همان وضعیت آسیب‌دیدگی با مادر فرزندانش -شکیرا- برای موج‌سواری به ساحل رفته که این موضوع برایش شر شده است.
حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک ایران که چندی پیش توانست در بازی‌های المپیک دومین مدال المپیک خود را به‌دست آورد، بلافاصله پس از مسابقات المپیک به اردوی تیم ملی آمد تا خود را برای حضور در مسابقات جهانی نروژ آماده کند.
دیشب فیفادی به پایان رسید و بازیکنان برای ادامه فوتبال باشگاهی به لیگ‌های خود برگشتند اما مصدومیت‌های فیفادی که از آن به ویروس فیفا یاد می‌شود، تمام نمی‌شود.
باشگاه بارسلونا مثل فصل قبل که ستاره‌هایی مثل لوییس سوارس، راکیتیچ و ویدال را به ثمن‌بخس یا رایگان از دست داده و در واقع دور انداخته بود، در این فصل هم به این روند ادامه داد.
مصطفی هاشمی در همین چند روزی که سرمربی تیم ملی بسکتبال شده، در همه صحبت‌هایش تأکید کرده که تیم او جای بهترین‌ها و آماده‌هاست. همین یک جمله نوید روزهای بهتر را در بسکتبال می‌دهد؛ اینکه همه بازیکنانی که در این چند سال نادیده گرفته شده‌اند، به پیراهن تیم ملی که حقشان بوده است،
جنگ بین سوپرجامی‌ها با سوگلی یوفا یعنی پاری‌سن‌ژرمن جدی‌تر شد. به‌طور قانونی هیچ‌یک از باشگاه‌های حاضر در این پروژه انصراف نداده‌اند چون مجبورند خسارت سنگینی بدهند اما در عمل تنها 3 باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا به آن وفادار مانده‌اند.
دژاگه یا تا نیم‌فصل برای قطر صبر می‌کند یا به لیگ ایران می‌آید

اشکان شاید در تهران

فرانک ریبری که پس از جدایی از فیورنتینا بازیکن آزاد بود با دستمزد سالی یک‌ونیم میلیون یورو به تیم تازه‌صعود کرده سالرنتینا در سری‌آ پیوسته و خامس رودریگس هم برای مذاکره و قرارداد با باشاک‌شهیر در ترکیه به‌سر می‌برد.
کاپیتان خداحافظی نمی‌کند

کاپیتان خداحافظی نمی‌کند

شجاعی قصد دارد 2 سال دیگر ادامه بدهد
مسعود شجاعی این روزها بدنش را در پارک‌ها و ورزشگاه‌های مختلف تهران آماده نگه می‌دارد تا خیلی زود با یک تیم لیگ برتری قرارداد ببندد.
تجلیل از المپیکی‌ها در مجلس
تجلیل از المپیکی‌ها در مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی از مدال‌آوران بازی‌های المپیک توکیو تقدیر کرد. تاکنون کمیته ملی المپیک و هیأت‌های ورزشی جوایزی را به ورزشکاران اهدا کرده‌اند و قرار است وزارت ورزش و جوانان نیز طی مراسمی جوایز مدال‌آوران را اهدا کند.
در چند‌ماه اخیر، به‌ویژه از تابستان به این‌طرف فوتبال صحنه‌های دلخراشی را پشت‌سر گذاشته است.

زخم‌زن کاری

آخرین مسافر استقلالی پرواز دوبی، یک فوتبالیست منحصربه‌فرد است.

پیرمردسالاری

آریا رهنورد|  فدراسیون فوتبال خبر لغو ممنوعیت ورود خارجی‌ها به لیگ برتر را آنچنان در بوق و کرنا کرد که انگار قرار است سال‌های پایانی دوران فوتبال مسی و رونالدو در این لیگ رقم بخورد.

سوت/ داور نحس

اوضاع تراکتور خیلی روبه‌راه بود یک خبر بد دیگر هم برای این باشگاه از راه رسید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رشید مظاهری که طی یکی دو روز گذشته بالاخره به کشمکش با استقلال پایان داد و از این تیم جدا شد، براساس آمار و نمرات متریکا دومین گلر برتر فصل گذشته بوده است.
درحالی‌که در فوتبال ایران هیچ چشم‌اندازی برای بازگشایی ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران به تصویر کشیده نشده، کویت هم ورود تماشاگران اگر تماشاگری در کار باشد به ورزشگاه‌ها را آزاد کرد.
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی