• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 17 شهریور 1400
کد مطلب : 139922
+
-

خبر/حریف پرسپولیس به اردو رفت

تیم استقلال تاجیکستان اردوی یک‌هفته‌ای خود را برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کرد. پرسپولیس سه‌شنبه هفته آینده در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود. به همین منظور تیم تاجیکستانی اردوی یک هفته پایانی خود را برای دیدار با پرسپولیس در آکادمی FFT در آلموسی دوشنبه آغاز کرده تا خود را به بهترین شکل ممکن برای این بازی آماده کند. این بازی سه‌شنبه آینده در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود.

داور ژاپنی برای بازی پرسپولیس
داوران بازی پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان مشخص شدند. این دو تیم سه‌شنبه آینده در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا2021به مصاف هم می‌روند و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیریوکی کیمورا از ژاپن به‌عنوان داور اصلی این بازی انتخاب شد. هیروشی یاموچی و جان میهارا، 2 هموطن کیمورا به‌عنوان کمک‌داور او را در این بازی همراهی خواهند کرد.

شکایت استقلال از وکیل رشید
باشگاه استقلال اعلام کرد از وکیل رشید مظاهری شکایت می‌کند. سایت باشگاه استقلال دیروز نوشت: «پیرو اظهارات خلاف واقع آقای مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری علیه باشگاه استقلال، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره که مصداق تشویش اذهان عمومی و صحبت‌های خلاف واقع است، معاونت حقوقی باشگاه استقلال ضمن تشکیل پرونده و ارائه مستندات، از ایشان در مراجع قضایی شکایت نمود.» مظاهری 2 روز قبل قراردادش را با استقلال به‌شکل یکطرفه فسخ
 کرد.

ملی‌پوشان استقلال، مستقیم در دوبی
ملی‌پوشان استقلال که برای بازی دیشب مقابل عراق در اردوی تیم‌ملی حضور داشتند، ظهر امروز به اردوی استقلال در امارات ملحق خواهند شد. با هماهنگی‌های انجام‌شده میان باشگاه استقلال و مسئولان تیم‌ملی، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، عارف آقاسی و زبیر نیک‌نفس ظهر امروز از قطر به امارات می‌روند تا به اردوی استقلال برای بازی با الهلال بپیوندند. محمد دانشگر که در تهران مانده بود نیز عصر دیروز راهی دوبی شد و به تیمش پیوست.

بازگشت تراکتور به تنظیمات کارخانه
باشگاه تراکتور که همه فعالیت‌هایش را به حالت تعلیق درآورده بود، دوباره شروع به‌کار کرد. مسئولان این باشگاه روز شنبه در اقدامی عجیب تمامی فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده بودند. اما روز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور مسئولان ورزش استان تصمیم بر ادامه کار تراکتور با زنوزی گرفته شد. به این ترتیب بعد از چند روز وقفه، باشگاه تراکتور فعالیت خود را از سر گرفت و کارمندان این باشگاه در محل کار خود حاضر شدند. تمرینات تیم تراکتور هم از دیروز دوباره آغاز شد تا شاگردان فراز کمالوند برای تقابل با النصر عربستان حاضر شوند.

دانشگاه پرسپولیس تعطیل شد
دانشگاه پرسپولیس که در دوره مدیریت محمد رویانیان آغاز به‌کار کرده بود، دیروز رسما تعطیل و به دانشجویان اعلام شد ادامه تحصیل خود را در دانشگاه طبرسی مرزداران دنبال کنند! تاسیس دانشگاه پرسپولیس هم یکی دیگر از اقدامات عجیب‌وغریب رویانیان بود که برای ایجاد سروصدا و تبلیغ در رسانه‌ها انجام شد. جالب اینکه دلیل تعطیلی این دانشگاه، عدم‌حمایت از سوی باشگاه و عدم‌دریافت مجوز عنوان شده است. یعنی دانشگاه پرسپولیس طی این چند سال هم بدون داشتن مجوز فعالیت می‌کرده است!

فکری رفت، پورموسوی آمد
باشگاه نفت مسجدسلیمان که پیش از این از توافق با محمود فکری و تمدید قرارداد او خبر داده بود، دیروز با این مربی قطع همکاری کرد و نیمکت این تیم را به سیروس پورموسوی سپرد. محمدنظری، مدیرعامل این باشگاه درباره پایان کار محمود فکری به تسنیم گفت: «ما امتیازات مدنظر خود را تا پایان نیم‌فصل اول گفتیم که فکری گفت قبول ندارم و قراردادی بین دوطرف امضا نشد.» ظاهرا در قرارداد فکری بندی گنجانده شده بود که او درصورت 3باخت متوالی برکنار شود. اما فکری این بند را قبول نداشت و در نتیجه جای خودش را به سرمربی فصل گذشته نفت آبادان داد.

بازگشت ادینیو به ایران
لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی سابق مس و تراکتور گفته روزی به ایران برمی‌گردد؛ البته به‌عنوان مربی. او تأیید کرده که در دوران کی‌روش پیشنهاد بازی در تیم ملی ایران را داشته اما نشده که ملیتش را تغییر دهد.

تنها بازیکن 100گله تاریخ
این هم یک آمار عجیب دیگر از مرد آمار و رکوردهای فوتبال؛ رونالدو تنها بازیکن تاریخ است که حداقل 100گل با پای راست، 100گل با پای چپ و100گل با ضربه سر به ثمر رسانده است.

تیم بعدی مارسلو در ترکیه
باشگاه فنرباغچه ترکیه پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن مارسلو مدافع چپ 33ساله و برزیلی رئال مادرید ارائه کرده است. مارسلو می‌داند آینده‌ای در رئال مادرید ندارد و می‌خواهد یک سال باقیمانده از قراردادش را سپری کند و رایگان جدا شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید