• چهار شنبه 17 شهریور 1400
  • الأرْبِعَاء 30 محرم 1443
  • 2021 Sep 08

زنگ تردید در بازگشایی مدارس

درحالی‌که فقط 2هفته به آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده، همچنان معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان سؤالات و ابهامات فراوانی در ذهن دارند که بی‌پاسخ مانده است. مهم‌ترین سؤال این است که تکلیف آن 3میلیون دانش‌آموز که به‌گفته وزیر سابق آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته از سامانه شاد برای آموزش مجازی جا ماندند، چه شد، آیا دسترسی آنها برای سال تحصیلی جدید فراهم شده است؟

ترک بر چهره تاریخ اصفهان

ترک‌های ایجاد شده در آثار تاریخی اصفهان پس از 400سال برپایی آثاری که از سنگ و خشت و ساروج ساخته شده حالا دارند فریاد می‌زنند که خطر فروریختن در کمین است.

منافع ملی جمهوری اسلامی در مسئله افغانستان چیست؟

آمریکا بعد از 20سال حضور در افغانستان خروج دردسرسازی از این کشور داشت.

چاره ای جز تغییر الگوی زیست نداریم

در ایران تمامی نقاطی که امروز شهر یا آبادی است، نقاط مستعد زیست بوده‌اند.

18 ماه انزوا

از ابتدای شیوع کرونا، سالمندان به عنوان آسیب‌پذیرترین گروه معرفی شدند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا پیش از آغاز واکسیناسیون درکشور، 73 درصد از فوتی‌های کرونا مربوط به افراد بالای 60 سال بود.

حذف یارانه‌های نقدی در پرده ابهام

حذف یارانه‌های نقدی قوت می‌گیرد و به‌نظر می‌رسد رایزنی‌های اولیه بین دولت و مجلس آغاز شده و همزمان تعدادی از نمایندگان مجلس تصمیم دارند تا با امضای طرحی مهم تصمیم‌گیری درباره حذف انواع یارانه را به رفراندوم بگذارند.

احیای مردمی2 تالاب در خشکسالی شدید

برخلاف سایر تالاب‌های کشور،‌ در آخرین روزهای سال آبی، حال تالاب‌های دائمی چغاخور و گندمان در استان چهارمحال و بختیاری خوب است.

رکورد تزریق روزانه واکسن شکسته شد

مردم به مرزهای عراق مراجعه نکنند

بازنگری طرح تفصیلی به نفع عدالت شهری

چرخش قضا به نفع زنان