21
چهار شنبه 17 شهریور 1400
شماره 8309
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم/ هزینه خدمات و درمان بخش خصوصی 4برابر دولتی‌هاست

چرا باید هزینه‌های خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های خصوصی ۴برابر جاهای دولتی باشد؟ این حق مسلم همه قشرهاست که بتوانند بیماری خود را درمان کرده و مجبور نباشند به‌خاطر پول مسافت‌های طولانی را طی کنند، چه‌بسا بیماران اورژانسی به خاطرعدم‌مراجعه به بخش‌های خصوصی جانشان قربانی کسب درآمد برخی کادر درمان سودجو شده است.
داخلی
پسری جوان که از تصادف اول جان سالم به در برده بود، درحالی‌که با آمبولانس خصوصی در حال انتقال به بیمارستان بود بر اثر برخورد آمبولانس با تریلی جانش را از دست داد.
انفجار در ساختمانی مسکونی در مشهد خسارت زیادی به بار آورد و باعث سوختگی 50درصدی مردی سالخورده شد.
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۶٠١ سارق و مالخر در طرح رعد خبر داد و گفت: اخیرا گشت‌های ١١٠ را دو برابر کردیم که بتوانیم به خواسته‌های مردم پاسخ دهیم.
با دستگیری راننده فراری که جان جوانی را در تصادف گرفته بود تحقیقات درباره این پرونده پیچیده آغاز شده است

تصادف یا قتل عمد

رویداد
راننده پیکان که در تصادف باعث مرگ مردی شده و پا به فرار گذاشته بود بعد از گذشت یک سال دستگیر شد و در برابر اتهام قتل عمدی قرار گرفت.
زنگ تردید در بازگشایی مدارس

زنگ تردید در بازگشایی مدارس

درحالی‌که فقط 2هفته به آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده، همچنان معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان سؤالات و ابهامات فراوانی در ذهن دارند که بی‌پاسخ مانده است. مهم‌ترین سؤال این است که تکلیف آن 3میلیون دانش‌آموز که به‌گفته وزیر سابق آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته از سامانه شاد برای آموزش مجازی جا ماندند، چه شد، آیا دسترسی آنها برای سال تحصیلی جدید فراهم شده است؟
چاره ای جز تغییر الگوی زیست نداریم
چاره ای جز تغییر الگوی زیست نداریم
در ایران تمامی نقاطی که امروز شهر یا آبادی است، نقاط مستعد زیست بوده‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شهرداری منطقه 2تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع معضلات بستنی‌فروشی‌های خیابان سپهر در شهرک قدس در ستون با مردم روز 12مردادماه پاسخ داده است: به استحضار می‌رساند به کافه‌ها و رستوران‌های واقع در خیابان فخار مقدم اخطار کتبی داده شد و ضمنا در چندین نوبت میز و صندلی‌هایی که در پیاده‌رو قرار داشتند جمع‌آوری و به ناحیه منتقل شده است.
دختر جوان با پوشیدن لباس پسرانه و سوار بر موتورسیکلت در شهر پرسه می‌زد و سرقت می‌کرد.