09
یکشنبه 3 مرداد 1400
شماره 8276
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گفت‌و گو/ پورموسوی: مقابل فولاد برای خودمان بازی می‌کنیم

صنعت نفت آبادان یک فصل پرفراز و نشیب را در لیگ امسال پشت سر گذاشت. آنها در شروع لیگ نتایج بسیار خوبی گرفتند ولی مشکلات مالی باعث شد تا برزیلی‌های جنوب با بحران جدی روبه‌رو شده و هفته‌ها درحسرت برد باقی بمانند.
ویژه
دانیال شه‌بخش بوکسور اهل استان سیستان و بلوچستان دیگر نماینده ایران در روز دوم المپیک بود که در وزن ۵۷کیلوگرم رشته بوکس به داخل رینگ رفت. دانیال شه‌بخش که قرعه سختی دارد در رقابت نخست خود به مصاف قهرمان آفریقا محمد حاموت از مراکش رفت که با قاطعیت و با نتیجه 3بر صفر حریفش را از پیش‌رو برداشت.
این داستان قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی بادران و ملوان هم برای خودش حکایتی شده است.
فارغ از اینکه رأی کمیته انضباطی در مورد تخلف حامد لک در بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس چیست، فضای به‌وجود آمده در این داستان طوری بود که اگر بوژیدار رادوشوویچ در ایران حضور نداشت، یک جنجال بزرگ در اردوگاه سرخ‌ها به‌وجود می‌آمد.
دومین روز از بازی‌های المپیک2020 توکیو روز رؤیایی ایران بود. بعد از مدال طلای جواد فروغی و تاریخ‌سازی‌اش در تیراندازی، پیروزی تیم ملی والیبال مقابل لهستان هم به اندازه یک طلا ارزش داشت.
نبرد پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم به 2 قدم پایانی رسیده است؛ به جایی که سرخپوشان تهرانی باید با تراکتور و پیکان مصاف بدهند و طلایی‌پوشان اصفهانی هم باید با ذوب‌آهن و استقلال دیدار کنند.

از منفی2 تا قله المپیک

جواد فروغی با شلیک‌های دقیقش در تپانچه بادی از فاصله 10متر نخستین طلای ایران در المپیک2020 و نخستین طلای تاریخ ایران در رشته تیراندازی را به‌دست آورد
باورت نداشتیم! چه وقتی که 2سال پیش برنز آسیایی گرفتی و چه امسال که در 2 جام‌جهانی قهرمان شدی. در ذهن ما قهرمان شکل و شمایل دیگری داشت.
2 قدم مانده به جام

2 قدم مانده به جام

امشب در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر پرسپولیس-تراکتور و داربی اصفهان مهم‌ترین بازی‌ها خواهند بود
هفته بیست‌ونهم از لیگ برتر فوتبال امشب برگزار می‌شود تا فقط یک گام دیگر به پایان این مسابقات باقی بماند.
رشید مظاهری: خودم از مجیدی خواستم حسینی فیکس شود
رشید مظاهری: خودم از مجیدی خواستم حسینی فیکس شود
امیدوارم سلطانی‌فر هر‌چه زودتر از ورزش برود
رشید مظاهری مدتی است که جای خودش را درون دروازه استقلال به رقیبش یعنی حسین حسینی داده. از دور اینگونه به‌نظر می‌آید که دروازه‌بان سابق ذوب‌آهن و تراکتور از این موضوع ناراضی باشد، اما رشید در گفت‌وگو با همشهری دلایلی برای نیمکت‌نشینی‌اش و پشت سر رقیب ماندنش ارائه می‌دهد که می‌تواند هواداران این تیم را قانع کند.
در روز دوم مسابقات المپیک، امید کاروان ایران بیش از هر رشته دیگری به شمشیربازی بود اما در عمل این تیراندازی بود که چراغ اول را روشن کرد و شمشیربازان کشورمان در صعود به مراحل نهایی ناکام ماندند.

برنامه بازی

برنامه بازی

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

برنامه بازی‌های المپیک توکیو 2020

تکواندومیرهاشم حسینی و ناهید کیانی: مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی اوزان ۵۷ کیلوگرم زنان و ۶۸ کیلوگرم مردان از ساعت ۵:۳۰ صبح، مرحله شانس مجدد، رده بندی و فینال از ساعت ۱۴:۳۰
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استقلال با برد هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان به رکورد 300پیروزی در تاریخ لیگ برتر رسید.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8276