03
یکشنبه 3 مرداد 1400
شماره 8276
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
همشهری پدیده فرونشست در دشت‌های جنوب و جنوب‌شرق استان تهران را بررسی می‌کند

زلزله خاموش زیر پای تهران

پایش نقشه‌های زمین‌شناسی نشان می‌دهد که میزان فرونشست‌های دشت تهران در مقایسه با سال گذشته دوبرابر شده است
گزارش
تهران سالی 34سانتی‌متر پایین می‌رود؛ عددی که دلهره‌آور است و اگر چاره‌ای برای آن اندیشیده نشود، در آینده‌ای نزدیک می‌تواند خساراتی به برخی از مناطق پایتخت ایران وارد کند که هزینه‌های مالی و جانی‌اش کمتر از زلزله‌های مخرب نخواهد بود.
پیک انتظار برای تخت خالی

پیک انتظار برای تخت خالی

بیماران برای خالی شدن تخت‌های اورژانس و آی‌سی‌یو، دریافت داروی رمدسیویر و ویزیت اولیه در بیمارستان‌ها‌، ساعت‌ها در صف‌های طولانی منتظر می‌مانند. متخصصان عفونی و آی‌سی‌یو می‌گویند انتظار برای خالی شدن تخت، ممکن است مرگ بیماران را سبب شود
بسیاری منتظرند؛ منتظر خالی شدن تخت‌های بیمارستان برای بستری بیمارانشان، منتظر پیدا شدن رمدسیویر در یکی از داروخانه‌ها یا مراکز درمانی، منتظر پیامک‌ واکسن و در آخر منتظر تمام شدن پاندمی کرونا و رهایی از این شرایط بحرانی.
خرید ۲هزار اتوبوس به نتیجه نرسید
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درباره به سرانجام نرسیدن دستورالعمل دولت برای خرید ۲هزار دستگاه اتوبوس از طریق تهاتر با فرآورده‌های نفتی و همچنین ساخته نشدن ۳خط LRT توضیحاتی ارائه کرد.
در فاز جدید پروژه محله‌محوری شهرداری تهران، اطلاعات پروژه‌های شاخص هر محله با قابلیت امتیازدهی و اعلام نظر از سوی شهروندان، در سامانه «تهرانِ من» قرار گرفت.