• یکشنبه 3 مرداد 1400
  • الأحَد 15 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 25

شلیک به نا امیدی

نمایندگان ایران نخستین روز بازی‌های المپیک را با چند موفقیت آغاز کردند/جواد فروغی با شلیک‌های دقیقش در تپانچه بادی از فاصله 10متر نخستین طلای ایران در المپیک2020 و نخستین طلای تاریخ ایران در رشته تیراندازی را به‌دست آورد/ دیروز تیم والیبال ایران هم بر لهستان پیروز شد و بوکسور ایرانی قهرمان آفریقا را مغلوب کرد
نمایندگان ایران نخستین روز بازی‌های المپیک را با چند موفقیت آغاز کردند

خسارت طرح اینترنت مجلس برای کسب‌و‌کارها

علاوه بر انتقادات بسیاری که از طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» از زوایای مختلف مطرح می‌شود، یکی از مهم‌ترین موضوعات، مسئله آسیب به کسب‌وکارهای خرد است که در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

بهار دیجیتال ایران را خزان نکنید

اقتصاد ایران در شرایط بحرانی است. مهم‌ترین نشانه این بحران، رشد اقتصادی منفی یا نزدیک به صفر در سال‌های اخیر است که به‌نظر می‌رسد کماکان ادامه داشته ‌باشد.

پزشکی جامعه‌نگر، حلقه مفقوده مدیریت کرونا

رئیس‌جمهوری چند هفته پیش گفت که ما می‌توانستیم واکسن را زودتر وارد کشور کنیم، اما از آنجایی که برخی از پزشکان عنوان کردند ما نباید موش آزمایشگاهی واکسن کشورهای دیگر شویم، این اتفاق نیفتاد.

سهم خوزستان از اقتصاد ایران

باور کنیم نجات خوزستان از بحران نه به دستور ویژه نیاز دارد نه به اقدام فوری! آنچه امروز در خوزستان می‌گذرد آیینه تمام نمایی از یک الگوی ناقص توسعه است که به مدد تزریق دلارهای نفتی ایجاد شده و حالا که خبری از این دلارها نیست، پروژه‌ها تعطیل، اقتصاد کوچک‌تر و دردها بیشتر نمایان شده است.

87 متر روی آنتن

دومین‌ ماه تابستان؛ پیک‌های پی در پی کرونا؛ تعطیلات تابستانی و تعطیلی‌های ناگهانی ستاد کرونا و در آخر هم زندگی هایی که با روزمرگی خاصی عجین شده‌اند. به‌نظر همه‌‌چیز به‌هم ریخته است و هیچ‌چیزی سر جایش نیست.

رعایت حقوق دیگران برای آرامش خودمان

اگر یاد بگیریم که حق و حقوق دیگران را رعایت کنیم، به حوزه خصوصی انسان‌ها احترام بگذاریم، در تعامل با دیگران نه فقط منافع فردی خودمان بلکه منافع طرف مقابل و در یک نگاه وسیع‌تر منافع جمعی و اجتماعی را در نظر بگیریم، اولا باعث می‌شود طرف مقابل ما هم به این فکر بیفتد که حقوق ما را رعایت کند، به‌دلیل نوع تقلید و پیروی‌ای که انسان‌ها چه در کار خوب و چه بد از هم می‌کنند.

زلزله خاموش زیر پای تهران