17
پنج شنبه 3 تیر 1400
شماره 8252
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک و دوهای جذاب

چرا از کل‌کل کلامی و عملی بازیکنان پرسپولیس و استقلال لذت می‌بریم؟
این فصل نوعی کل‌کل و کری‌خوانی بین بازیکنان پرسپولیس و استقلال در گرفته که همچنان ادامه دارد و ابعادش وسیع‌تر هم می‌شود.
ویژه
رسول خطیبی بعد از شکست تراکتور در برابر پرسپولیس در بازی سوپرجام بسیار خشمگین بود و به خیلی از مسائل ایراد گرفت.
حسن یزدانی الگوی کشتی‌گیران تیم ملی شده است.
تیم فولاد در بازی عقب‌افتاده از هفته بیست‌ودوم نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا شاگردان جواد نکونام بعد از 45روز صاحب یک برد دیگر در لیگ برتر شوند.
هفته بیست‌وچهارم از لیگ برتر فوتبال ایران، فردا جمعه آغاز می‌شود. لیگ بیستم بعد از مدتی وقفه که به‌دلیل بازی‌های تیم‌ملی پیش آمد از دوشنبه هفته قبل با انجام 2بازی عقب‌افتاده از سر گرفته شد و بعد از آنکه تعداد بازی تیم‌ها بالاخره روی عدد23 مساوی شد، حالا برای آغاز هفته بیست‌وچهارم آماده است.
سکوت فدراسیون در مورد آینده نیمکت تیم ملی همچنان ادامه دارد. دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب، هنوز روشن نشده که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواهد ماند یا فرد دیگری جای او را می‌گیرد.
صمد نیکخواه‌بهرامی که در بازی‌های آسیایی 2010گوانگژو پرچمدار کاروان ایران بود، دوباره پرچم کاروان ورزشی ایران را به‌دست می‌گیرد اما این بار در میدانی بزرگ‌تر؛ در بازی‌های المپیک 2020توکیو. صمد با تیم ملی بسکتبال در ژاپن است و حتما همان سه‌شنبه شب که ستاد عالی بازی‌های المپیک تصمیم گرفتند او پرچمدار کاروان باشد، خبر را شنیده است.

آغاز جنگ سهمیه

در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر، استقلال تیم سوم جدول، فردا میزبان گل‌گهر تیم چهارم است
در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از رقابت نزدیک پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول که بگذریم، حساس‌ترین بازی هفته را استقلال و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌کنند.
سلطان بیرون‌پا

سلطان بیرون‌پا

چرا لوکا مودریچ در آستانه 36سالگی این‌قدر خوب است؟
همه با حسرت از سال‌های پایانی ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، مسی، زلاتان و حتی راموس حرف می‌زنند اما یکی از حسرت‌های اصلی دوستداران فوتبال زمانی خواهد بود که دیگر لوکا مودریچ در زمین مسابقه حاضر نباشد. کاپیتان کرواسی در 35سالگی چنان لذتبخش بازی می‌کند انگار 10‌سال جوان‌تر است.
چه خبر از نقل‌وانتقالات اروپا؟
چه خبر از نقل‌وانتقالات اروپا؟
درحالی‌که همگان سرگرم رقابت‌های یورو هستند، زیر‌زیرکی تعدادی بازیکن در حال جابه‌جا‌شدن بین باشگاه‌های اروپایی‌اند. به همین بهانه مروری بر آخرین اخبار نقل‌و‌انتقالات اروپا داشته‌ایم.
معارفه بوفون در باشگاه پارما برگزار شد و این اسطوره محبوب دروازه‌بانی پس از 20سال به باشگاه سابقش برگشت.
در بازی‌های المپیک 2012لندن پرچم کاروان ایران به علی مظاهری داده شد؛ بوکسوری که با قهرمانی آسیا سهمیه المپیک را گرفته بود و آن روزها یکی از چهره‌های درخشان ورزش ایران به‌حساب می‌آمد.

برنامه

برنامه

آخرین ضربه ویلموتس

این روزها که فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ را معلق نگه داشته و صحبت بر سر این است که شاید یک نفر دیگر در ادامه راه هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، یک واقعیت بیش از پیش آشکار شده است؛ اینکه افکار عمومی حتی به صرف جذب مربی نامدار خارجی هم دیگر حاضر نیست به راحتی به او اعتماد کند.

جدول‌اعداد | 3961

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
در کل کره زمین اگر فقط یک نفر حق نصیحت کردن سردار آزمون را نداشته باشد، او سعید عزت‌اللهی است.
هفته بیست‌و چهارم