17
پنج شنبه 27 خرداد 1400
شماره 8246
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یورو2020/ بی‌هوشی موقت مدافع فرانسه

اتفاقی که برای اریکسن افتاد و این بازیکن ناگهان به زمین خورد و تا آستانه مرگ پیش رفت، باعث شده چشم و دل همه از زمین خوردن بازیکنان بترسد.
ویژه
بعد از پایان مرحله اول مسابقات مقدماتی جام‌جهانی‌2022 در گروه‌های 8گانه آسیا، چهره 12تیم صعودکرده به مرحله بعدی این مسابقات مشخص شد.
نتایج ضعیف تیم ملی در زمان مربیگری مارک ویلموتس، موقعیت ایران را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی به خطر انداخته بود.
کاروان تیم ملی ایران ظهر روز گذشته با 3‌غایب به تهران برگشت.
سرانجام کابوس حذف فوری از نخستین مرحله مقدماتی جام‌جهانی به پایان رسید. چنین حذفی می‌توانست بسیار ناگوار و دور از ‌شأن فوتبال ایران باشد، اما ملی‌پوشان کشورمان با کسب پیروزی یک بر صفر برابر عراق کار را تمام کردند و به‌عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی مسابقات انتخابی شدند. از این تورنمنت فشرده، چند نکته به جا مانده است.
تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از 2سال خانه‌نشینی 2 اردوی انتخابی برگزار کرد و 2 بازی دوستانه هم در بلاروس داشت.
جیمی‌جامپی که سر بازی آلمان- فرانسه با چتر وارد زمین شد هم معترض نوعی مایعات رنگی بود.

ممنون و... شاید خداحافظ!

تعدادی از بازیکنان تیم ملی دیروز در گفت‌وگوهایی جداگانه از ماندن دراگان اسکوچیچ دفاع کردند، اما رئیس فدراسیون فوتبال حرف‌هایی زد که معنایش می‌تواند پایان همکاری با این مربی باشد
دراگان اسکوچیچ، انتظار داشت یکی از قهرمانان اصلی داستان صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باشد.

امجدیه/ شله‌شله برقصید

«شله...‌شله... برقصید حالا، چرا تکان نمی‌خورید شما؟» اینها جملات گزارشگر بازی ایران و استرالیا در لیگ ملت‌های والیبال است که از تلویزیون ایران پخش شده و انتقادات زیادی را به همراه داشته.
2مدعی و 3 بازی
بلژیک و هلند برای دومین‌بار در یوروی امسال محک می‌خورند
با اینکه جذابیت بازی‌های ملی به جذابیت رقابت‌های باشگاهی نمی‌رسد اما انگار کم‌کم دارد از یورو خوش‌مان می‌آید.
مجارستان در نخستین بازی از بازی‌های سه‌گانه مرگبارش در حضور 66هزار تماشاگر خودی تا دقیقه84مقابل پرتغال مقاومت کرد، اما شانس بد مجارها این بود که ورود تماشاگران که به‌دلیل کرونا ممنوع بود، آزاد شده و شهر بوداپست به‌دلیل آمار پایین کرونا در مجارستان می‌توانست از صددرصد ظرفیت ورزشگاه فرانس پوشکاش آره‌نا برای پذیرایی از هواداران استفاده کند.

چوب دوی امدادی، در دست فرشید

فوتبال ایران
ماجرای درست کردن حاشیه در استقلال شبیه مسابقات دوی امدادی شده؛ از همان‌ها که یک نفر به اندازه خودش می‌دود و بعد چوب را به نفر بعدی می‌دهد تا او بدود.

آمار بازی

آمار بازی
تیم ملی ایران با غلبه بر عراق در روز آخر مسابقات مقدماتی، علاوه بر اینکه رتبه اول را در گروه خودش به دست‌آورد در جمع تمامی تیم‌های حاضر در 8گروه آسیا نیز از لحاظ امتیازی به رتبه هفتم رسید.

نکته بازی/پس کار را تعطیل کنید

گلایه‌های بازیکنان و مربیان استقلال از تبعیض، بی‌پولی و مسایلی از این دست همچنان ادامه دارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه فوتبال
جام ملت‌های اروپا
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.