• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 27 خرداد 1400
کد مطلب : 133388
+
-

آمار بازی

07
تیم ملی ایران با غلبه بر عراق در روز آخر مسابقات مقدماتی، علاوه بر اینکه رتبه اول را در گروه خودش به دست‌آورد در جمع تمامی تیم‌های حاضر در 8گروه آسیا نیز از لحاظ امتیازی به رتبه هفتم رسید. ایران از 8بازی صاحب 6برد و 18امتیاز شد یعنی دقیقا همان امتیازی که امارات در گروهG به جا گذاشت اما تفاضل گل ایران بالاتر از امارات بود و به این ترتیب ایران در میان 8تیم اول گروه‎ها رتبه هفتم را به‌دست آورد. عراق هم با شکست مقابل ایران به گروه تیم‌های دوم رفت و در رده‌بندی این تیم‌ها رتبه سوم را بعد از چین و عمان به‌دست آورد. این 3تیم به همراه ویتنام و لبنان 5تیم دومی بودند که به مرحله بعدی رسیدند.

08
ژاپن و استرالیا 2 تیمی بودند که با 8برد در 8بازی و کسب حداکثر امتیاز به مرحله بعدی راه یافتند. بین این دو تیم 24امتیازی، ژاپن با تفاضل گل 44+ از این لحاظ هم برترین تیم بود و بالاتر از استرالیا بهترین عملکرد را به نام خودش ثبت کرد. ژاپن با 46گل زده بهترین خط حمله این رقابت‌ها را داشت و بیشترین گل زده را هم به نام خودش ثبت کرد. بعد از ژاپنی‌ها ایران با 34گل و چین با 30گل زده قدرتمندترین خطوط حمله را در این مسابقات داشتند. ایران با تفاضل گل 30+ بعد از ژاپن بهترین تفاضل گل را هم به نام خودش ثبت کرد. استرالیای 24امتیازی با 28گل زده و تفاضل 26+ به‌کار خودش در این مرحله پایان داد.

01
تیم‌های قطر و کره‌جنوبی با تنها یک گل خورده صاحب بهترین عملکرد دفاعی و کمترین گل خورده این مسابقات بودند. کره‌جنوبی در گروهH تا روز آخر رقابت‌ها هیچ گلی دریافت نکرده بود و در آستانه صعود با صفر گل خورده قرار داشت. اما در بازی آخر و در همان دقایق ابتدایی یک گل از لبنان خورد و اگرچه در نیمه دوم با 2گل نتیجه را برگرداند اما نتوانست بازی‌ها را بدون گل خورده به پایان برساند. قطر هم در گروهE فقط یک گل در جریان پیروزی 2بریک‌ مقابل عمان خورد. استرالیا و ژاپن با 2گل خورده صاحب سومین و چهارمین خط دفاعی برتر مسابقات شدند و چین هم با 3گل خورده در این زمینه پنجم شد. در گروه ایران هر 3تیم ایران، عراق و بحرین 4گل خورده داشتند که بحرین 3گلش را در یک بازی از ایران خورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید