• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 27 خرداد 1400
کد مطلب : 133389
+
-

نکته بازی/پس کار را تعطیل کنید


گلایه‌های بازیکنان و مربیان استقلال از تبعیض، بی‌پولی و مسایلی از این دست همچنان ادامه دارد. بازیکنان این تیم یک‌بار دیگر استوری مشترک گذاشتند و دوست عزیزی مثل رشید مظاهری هم یک پست اضافی ارسال کرد، مملو از قربان‌صدقه رفتن برای دست خالی استقلال. حالا کاری نداریم به اینکه از اعداد فضایی و عجیب و غریب به‌عنوان رقم قرارداد همین آقای مظاهری سخن گفته می‌شود، اما پرسش اینجاست که چه زمانی این همه ناله‌سرایی به پایان خواهد رسید؟ آن اوایل شاید چنین حرف‌هایی می‌توانست برای مخاطب جذاب باشد، اما الان خیلی از هواداران خودی هم با طرح این مکررات کنار نمی‌آیند. خب اگر واقعا اینطوری است، کار و تمرین را تعطیل کنید و بعد از هر ناکامی یک استوری بگذارید که استقلال تنهاست. این کار راحت‌تری نیست؟

فرق وحید و کریم چیست؟

محمد مایلی‌کهن پیش از بازی تیم کشورمان برابر عراق در ستایش اسکوچیچ گفت: «با اینکه من انتقاد شدیدی به انتخاب اسکوچیچ داشتم، اما الان نمی‌شود نقش او را کتمان کرد.» دم حاجی گرم که رک و روراست حرفش را زده؛ فقط اینکه او در همین مصاحبه می‌گوید: «به هاشمیان علاقه دارم، اما او برای نفر اول بودن مناسب نیست، چون شخصیت مهجوری دارد.» قطعا هاشمیان دلش می‌خواهد یک روز سرمربی شود، اما مایلی‌کهن او را شایسته این منصب نمی‌بیند. در نقطه مقابل کریم باقری علنا فریاد می‌زند: «دلم نمی‌خواهد سرمربی شوم. بلد نیستم.» با این حال بعد از جدایی برانکو، حاجی گیر داده بود که باقری سرمربی پرسپولیس شود. فرق این دو تا چیست؟ کریم هم شبیه وحید زیاد «بجوش» نیست؛ تقریبا همان شخصیت را دارد، فقط کمی اکشن‌تر است!

فقط من خوبم!

امیر قلعه‌نویی دوره حضور کی‌روش از تیم ملی ایراد می‌گرفت، دوره حضور ویلموتس از تیم ملی ایراد می‌گرفت و دوره حضور اسکوچیچ هم از تیم ملی ایراد می‌گیرد. امیر قلعه‌نویی هنگام شکست ایراد می‌گیرد، هنگام مساوی ایراد می‌گیرد که چرا نبردیم و هنگام پیروزی ایراد می‌گیرد که چرا بردمان را بزرگ‌نمایی می‌کنیم. امیر قلعه‌نویی جزو معدود آدم‌های دنیاست که روز بازی سرنوشت‌ساز تیم ملی کشورش، از اینکه چرا در مورد ارزش‌های برد قبلی اغراق شده، ایراد می‌گیرد. او چنین کاری را روز بازی با عراق در مورد مسابقه با بحرین انجام داد. امیر قلعه‌نویی هنوز ناراحت است که چرا بعد از باخت به کره‌جنوبی در دوران حضور خودش روی نیمکت تیم ملی از او انتقاد شده است. چکیده همه حرف‌های امیر قلعه‌نویی 3 کلمه است: «فقط من خوبم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید