17
شنبه 8 خرداد 1400
شماره 8231
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش برایتون درخصوص آینده‌اش : من همیشه در این سال‌ها سعی کردم در این مورد محتاط باشم.
ویژه
به‌نظر می‌رسد باشگاه‌ها به‌دلیل بحران اقتصادی ناشی از کرونا قادر به خریدهای بزرگ و جابه‌جایی بازیکن نیستند و نقل‌وانتقالات امسال بیشتر حول تغییر مربیان شکل گرفته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم جدید خود در رابطه با تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2022و جام ملت‌های آسیا 2023را اعلام کرد.
مرتضی قیاسی نزدیک‌ترین رقیبش را ضربه‌فنی کرد و المپیکی شد. با تشخیص کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، برای انتخاب نفر المپیکی وزن 65کیلوگرم، مرتضی قیاسی و امیرمحمد یزدانی با هم کشتی گرفتند.
اواخر بهار93 یعنی پیش از آغاز لیگ چهاردهم حرفه‌ای، 2مهاجم همنام به پرسپولیس پیوستند؛ 2مهدی، یکی دغاغله و دیگری طارمی.
حرف و حدیث‌ها در مورد احتمال پیوستن مهدی طارمی به یک تیم انگلستانی هر روز بیشتر می‌شود؛ تیمی که گفته می‌شود تاتنهام است و یک پیشنهاد هنگفت برای به خدمت گرفتن ستاره ایرانی آماده کرده.
شاید از روزی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان شده، رسانه‌های ورزشی کم‌شمار این کشور حتی به اندازه انگشتان یک دست هم از او مصاحبه منتشر نکرده باشند، اما در عوض در ایران هر چند روز یک‌بار یک گفت‌وگوی بلند از مربی کروات داریم.

پایان انگلیسی

در آخرین بازی این فصل اروپا ، امشب 2تیم انگلیسی با مالکان نفتی بر سر قهرمانی اروپا به مصاف هم می‌روند
امشب یکی از 2 غول نفتی اماراتی یا روس به جام لیگ قهرمانان اروپا دست می‌یابند. شیخ منصور، مالک منچسترسیتی پس از صرف بیش از یک‌و‌نیم میلیارد یورو بابت خرید بازیکن، برای اولین‌بار تیمش را در فینال اروپا می‌بیند اما آبراموویچ که خودش یکی از عاملان افزایش قیمت بازیکنان در قرن جدید به شمار می‌رود، قبلا یک‌بار این جام را به‌دست آورده است.
لیگ اونای امری اروپا

لیگ اونای امری اروپا

سرمربی اسپانیایی به‌تنهایی از همه تیم‌های جهان غیراز یکی بیشتر این جام را برده است
چهارشنبه‌شب بار دیگر اونای امری موفق شد لیگ اروپا را به‌عنوان سرمربی فتح کند. این سرمربی اسپانیایی که 3 ‌بار همین جام را با سویا برده و یک‌بار هم با آرسنال به چلسی در فینال باخته بود، این‌بار موفق شد با ویارئال این تورنمنت را فتح کند و نخستین جام تاریخ این باشگاه را برای هواداران ویارئال به ارمغان بیاورد.
زیدان‌کجا می‌رود؟
زیدان‌کجا می‌رود؟
بررسی مقصدهای احتمالی سرمربی مستعفی رئال و گزینه‌های جانشینی‌اش
سرانجام شایعات درباره زیدان به حقیقت پیوست و سرمربی رئال مادرید دوره دوم سه‌فصله خود را نیز در این باشگاه پایان داد و از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.
ظهر دیروز در نخستین دیدار از لیگ ملت‌های والیبال از تیم ولادیمیر آلکنو رونمایی شد؛ در دیداری که عملکرد شاگردان این مربی روسی انتظارات را برآورده نکرد. تیم ملی ایران در گام اول در 3 ست 25-19، 25-22و 26-24به ژاپن باخت.

گل‌زن/ تماشای بازی زنان

بازی دوستانه تیم‌ ملی فوتبال زنان و تیم زیر ۲۰سال تماشاگران ویژه داشت. بازیکنان تیم‌ملی فوتبال مردان در پایان تمرینشان و هنگام بازگشت به هتل، برای لحظاتی به تماشای بازی نشستند.

آماربازی

در یکی از بازی‌های عقب‌افتاده از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، از ساعت19 امروز در تبریز 2تیم تراکتور و ماشین‌سازی به مصاف یکدیگر می‌روند.

نکته بازی/ از کدام لحاظ؟

نقل‌قولی از بهزاد غلامپور منتشر شده که جالب است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
عکس نوشت
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8231