06
شنبه 8 خرداد 1400
شماره 8231
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیشروی نگران‌کننده کرونا از جنوب‌

بررسی‌ها نشان می‌دهد خارج‌نشدن برخی استان‌ها از پیک چهارم، مرزی‌بودن آنها و همچنین وجود ویروس جهش‌یافته هندی عامل اصلی پیشروی ویروس کرونا و افزایش شهرهای قرمز در جنوب و جنوب شرق کشور است
گزارش
گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می‌دهد 13شهر در وضعیت قرمز، ۲۱۴شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت آبی نیست.
خسارت سیل و توفان به روستاهای3 استان

خسارت سیل و توفان به روستاهای3 استان

بارش‌های چند روز اخیر خسارت‌هایی را به روستاهای اهر در آذربایجان‌شرقی و اسفراین و شیروان در خراسانی‌شمالی وارد کرد و توفان شن هم موجب مسدود شدن را‌ه‌های ارتباطی در چند روستای کرمان شد
اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی در نیمه‌های هفته گذشته، خبر از احتمال وقوع حوادث ناگوار بر اثر رگبار، تگرگ و سیل در استان‌هایی مانند آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه داد. با آغاز بارش‌ها از دوشنبه 3خرداد تا پنجشنبه 6خرداد شهرستان اهر و روستاهایش در آذربایجان‌شرقی و اسفراین و شیروان در خراسانی‌شمالی خسارت‌های شدیدی را گزارش کردند.
چمخاله؛ نخستین بندر گردشگری دریایی گیلان
چمخاله؛ نخستین بندر گردشگری دریایی گیلان
توجه به توسعه زیرساخت‌ دریایی برای رونق گردشگری اهمیت بسیار‌ زیادی دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از کشورهای ساحلی برای توسعه این بخش تلاش می‌کنند.
گزارش
محمدرضا فرطوسی متولد۱۳۶۱ در اهواز است. فیلم‌سازی برآمده از سینمای مستند که نگاه مردم‎شناسانه‌اش به سینما و خوزستان موجب شده است تاریخ و جغرافیای این سرزمین نقشی پررنگ در آثارش داشته باشد.