• شنبه 8 خرداد 1400
  • السَّبْت 17 شوال 1442
  • 2021 May 29

مسئله اصلی و‌فوری‌کشور ‌اقتصاد است

رهبرمعظم ‌انقلاب در نشست تصویری با نمایندگان‌مجلس: کسی که دلسوز مردم است، مردم را از رفتن پای‌صندوق منع ‌نمی‌کند
رهبرمعظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سخنان مهمی درباره مسائل اخیر انتخابات، بیان راه‌حل‌های عینی و واقعی درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در برنامه‌های انتخاباتی نامزدها را عامل اصلی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات خواندند و با تبیین بایدها و نبایدهای رقابت‌های انتخاباتی، تأکید کردند: اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸خرداد برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران بشود.

ایران حماسی در لندن پساکرونا

موزه ویکتوریا آلبرت لندن بلافاصله پس از اعلام پایان قرنطینه کرونایی در انگلستان، نخستین رویداد مهم فرهنگی خود را به برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه آثار تاریخی ایران اختصاص داد.نمایشگاهی که به اعلام این موزه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی آنها در 90 سال گذشته است.

پیک پنجم کرونا در راه است؟

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت، بیماری ناشی از کرونا تا‌کنون نزدیک به 80هزار ایرانی را به کام مرگ فرو برده است و روند گسترش آن با فراز و فرود‌های فریبنده و فرسایشی ادامه دارد.

شکوه مداوم ایران

در بین کشورهایی که دارای تاریخ و تمدن کهن هستند، کشورهای اندک حتی کمتر از انگشتان یک دست وجود دارند که می‌توان شاهد تداوم شکل تمدنی در آنها بود.

اکران وعده‌های بدون برنامه

پوپولیست‌ها زود به میدان برگشتند! این تازه‌ترین برایند شعارها و وعده‌های تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است که قرار بود برنامه ارائه دهند و شعار ندهند. آنها اما بدون انتشار برنامه‌های خود به تبلیغ وعده‌هایی روی آوردند که نشانه‌هایی از پول‌پاشی و ارزپاشی تورم‌ساز را نمایان می‌سازد.

وحشت کاذب از «قارچ سیاه»

ترس از ابتلا به کرونا هنوز به‌پایان نرسیده که ماجرای جدیدی به فهرست نگرانی‌های مردم اضافه شده است؛ ابتلا به قارچ سیاه. از چند روز گذشته که یکی از متخصصان ماجرای ابتلا به این بیماری را مطرح کرد، موج جدیدی از ترس عمومی مردم شکل گرفته است.

حاشیه‌های حذف یک شیر

در روزهای گذشته انتشار تصاویری از مجسمه تخریب شده یکی از شیرهای معروف میدان حر، واکنش‌ها و بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

خانواده خجسته