• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 8 خرداد 1400
کد مطلب : 131823
+
-

نقل قول


علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش برایتون درخصوص آینده‌اش : من همیشه در این سال‌ها سعی کردم در این مورد محتاط باشم. کار یک مقدار سخت است. من با برایتون قرارداد دارم و بعد از تعطیلات تمرینات پیش‌فصل را شروع می‌کنیم. یکسری اتفاقات ممکن است بیفتد، ولی الان نمی‌توانم چیزی بگویم ولی در نهایت تصمیمی می‌گیرم که به فوتبالم کمک کند.

جهانبخش در واکنش به دعوت مجدد به تیم ملی: قاعدتاً در این مدتی که نبودم سعی کردم انرژی مثبت را بفرستم و دائم با بچه‌ها در ارتباط بودم. الان یکی از بهترین نسل‌های فوتبال ایران است و بچه‌ها فوق‌العاده هستند. برای خود من دوری از تیم ملی راحت نبود، ولی همیشه معتقدم تیم ملی به هیچ‌کس تعلق ندارد و بازیکنان مختلفی می‌آیند و می‌روند و هر بازیکنی بازی می‌کند، باید تلاش کند تیم ملی موفق باشد.

علیرضا در واکنش به حضور پرتعداد بازیکنان پرکیفیت در فاز هجومی: قطعاً این اتفاق دغدغه شیرینی برای کادر فنی است. ما در همه خطوط بازیکنان با‌کیفیتی داریم. در هر پست دو سه بازیکن خیلی خوب داریم. این رقابت به بهتر‌شدن تیم ملی کمک می‌کند و کادر فنی در هر بازی می‌تواند از بازیکنان مختلف استفاده کند. برای من به‌عنوان بازیکن این رقابت شیرین است. این اتفاق قطعاً مثبت است. بچه‌های خط جلو که در هر کشوری بازی می‌کنند، می‌درخشند. بچه‌های لیگ هم خوب هستند و سطح لیگ‌مان امسال خیلی بالاست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :