25
شنبه 8 خرداد 1400
شماره 8231
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مازندرانی‌ها معمولا حضور پررنگی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارند و در برخی دوره‌ها جزو استان‌های جریان‌ساز بوده‌اند. اما معتقدند به تناسب حضوری که در دوره‌های مختلف انتخابات داشته‌اند، مشکلات استانشان از سوی دولت‌های مختلف حل نشده است.
آذربایجان شرقی به عنوان یکی از  قطب‌های اقتصادی و صنعتی کشور با وجود تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به اذعان گزارش‌های مستند مسئولان برنامه‌ریزی و آمار استان در سال‌های اخیر، مهاجر فرست‌ترین استان کشور لقب گرفته است.
اسفند سال گذشته بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند در جریان بررسی لایحه بودجه 1400، ممنوعیت کشت برنج را که سال 97 تصویب شده بود، لغو کنند.
بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از تعهدات دولت‌ها در استان‌های مختلف است. در استان قزوین هم پروژه‌های نیمه‌تمام متعددی وجود دارد که بخش زیادی از آنها دولتی است.

پیوند طاق‌بستان به بیستون

مجموعه تاریخی طاق بستان در دل شهر کرمانشاه، یادگاری از گذشته‌های دور و از دوران ساسانیان است. این مجموعه در شمال غربی شهر در دامنه کوه طاق‌بستان و در کنار چشمه‌ای زیبا واقع شده است.
خشکسالی موجب شده نگرانی از تشدید بحران گرد و غبار در سال1400 و بازگشت طوفان‌های شن افزایش یابد.
PDF استانی
کوتاه استانی
رئیس کل دادگستری استان کردستان از تثبیت و صدور سند مالکیت برای یک میلیون و ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان خبر داد.
23023405-021 ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.