17
شنبه 25 اردیبهشت 1400
شماره 8219
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

فردا یکشنبه در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، سپاهان میزبان مس رفسنجان است و این سومین مصاف این دو تیم در فصل جاری خواهد بود.
ویژه
حاشیه‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تا چند روز بعد از مسابقه ادامه داشت و کم‌کم بیم آن به‌وجود آمد که این حرف و حدیث‌ها روی عملکرد این تیم در داربی تهران سایه بیندازد.
هفته‌ای که گذشت برای تیم فوتسال زنان حفاری پر بود از حاشیه و جنجال. سرمربی این تیم مینا بارانی به‌دلیل کسب نتایج ضعیف در دور نهایی لیگ برتر یک تساوی و یک شکست از تیم اخراج شد.
اشکان دژاگه و مسعود شجاعی 2کاپیتان سرشناس تراکتور با غیبت چندهفته‌ای در تمرینات، پیغام واضح و روشن خود را به مالک باشگاه رسانده‌اند که دیگر قصد ادامه همکاری با باشگاه تبریزی را ندارند. در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل احسان حاج‌صفی از تراکتور جدا شد و حالا نوبت اشکان و مسعود است تا قبل از اتمام فصل همکاری‌شان را با باشگاه تراکتور به پایان برسانند.
همه حرف‌ها شیرین است و دلنشین. می‌گویند همه‌‌چیز عالی است و قرار است اتفاقات خوب بیفتد. از تغییر حرف می‌زنند، از رویاهایی که همیشه داشته‌اند و قرار است این‌بار تعبیر شود و... و تو همه این حرف‌ها را قبلا هم شنیده‌ای؛ 4سال پیش، 8سال پیش و... می‌خواهی باورشان کنی، امیدوار بمانی و به ‌خودت بگویی شاید این‌‌بار حرف و عمل یکی باشد ولی باز ته دلت می‌گویی می‌شود باور کرد؟
رایان تفضلی مدافع تیم فوتبال ‌وایکمپ واندررز انگلیس با انتشار یک پست اینستاگرامی از سفر به ایران خبر داد.
مهدی طارمی خبرسازترین بازیکن ایرانی یک سال اخیر بوده است؛ ستاره‌ای که در نخستین فصل حضورش در اروپا با پیراهن ریوآوه برترین گلزن لیگ پرتغال لقب گرفت و در فصل دوم با لباس پورتو کولاک کرد.

یک گل در رینگ بوکس

در روزی که زد و خورد، پررنگ‌تر از نکات فنی بود پرسپولیس با گل عیسی آل‌کثیر، استقلال را شکست داد و به صدر جدول برگشت
نبرد صدرنشین‌های آسیایی در لیگ برتر با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا کورس قهرمانی به نوعی برای استقلال و فرهاد مجیدی تمام‌شده باشد.
ماراتن فوتبال اروپا در ۱۰۰ متر آخر

ماراتن فوتبال اروپا در ۱۰۰ متر آخر

در آلمان، انگلیس و ایتالیا تکلیف قهرمان فصل مشخص شده اما جنگ سهمیه در این سه لیگ و قهرمانی در لالیگا ممکن است به روز آخر کشیده شود
لیگ‌های اروپایی به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود. در پرتغال تیم اسپورتینگ لیسبون پس از 19سال قهرمانی‌اش را قطعی کرده و مادر کریستیانو رونالدو هم در جشن قهرمانی این تیم احساساتی شده و قول داده پسرش را برای بازگشت به لیسبون متقاعد کند.
قصه تلخ سهراب به سر رسید
قصه تلخ سهراب به سر رسید
سهراب مرادی هم مثل کیانوش رستمی نمی‌تواند در بازی‌های المپیک توکیو وزنه بزند. هر دو در بازی‌های 2016 مدال طلا گرفته بودند
سهراب مرادی، قهرمان المپیک ریودوژانیرو نتوانست برای بازی‌های توکیو سهمیه بگیرد.
در طول یک‌ماه گذشته 2بازیکن پیشین پرسپولیس صراحتا اعلام کردند در گذشته هوادار استقلال بوده‌اند. ابتدا علی دایی پرده از این راز تاریخی برداشت و مصاحبه او سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها

چند چهره والیبال از سفر به ایتالیا بازماندند

ولادیمیر آلکنو، 17بازیکنی را که قرار است در لیگ‌ ملت‌ها بازی کنند، انتخاب کرد ولی این انتخاب او همه را راضی نکرده است. در لیستی که فدراسیون ایران برای فدراسیون جهانی ارسال کرده است،
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8219