06
شنبه 25 اردیبهشت 1400
شماره 8219
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محدودیت‌‌ مانع سفر نشد

محدودیت سفر در تعطیلات عید فطر مانع تردد در جاده‌ها نشد و گزارش‌ها نشان می‌دهد بسیاری از شهروندان با قانون‌شکنی به سفر رفته و جریمه‌ شده‌اند
گزارش
استان‌ها هنوز از زیر بار سنگین موج چهارم کرونا که عده بسیاری آن را نتیجه سفرهای نوروزی می‌دانند، قد راست نکرده‌اند، اما با وجود همه هشدارها مبنی بر ممنوعیت سفر در تعطیلات عید سعید فطر، شهروندان بسیاری به سفر رفتند.
بی‌شناسنامه‌ها واکسن می‌زنند؟

بی‌شناسنامه‌ها واکسن می‌زنند؟

بررسی‌های همشهری نشان می‌دهد هنوز برنامه ای برای واکسیناسیون افراد بی‌شناسنامه‌‌ و بدون اوراق هویتی وجود ندارد
21 بهمن سال گذشته با تزریق واکسن به کادر درمان، خبر آغاز واکسیناسیون در کشور منتشر شد؛ خبری که از همان ابتدا با اما و اگرهای بسیاری همراه بود و حالا پس از گذشت 2‌ماه از شروع سال، منتقدان روند آن را کُند اعلام می‌کند.
برگزاری هفته فردوسی در مشهد
برگزاری هفته فردوسی در مشهد
بیش از 2دهه از زمانی که شورای فرهنگ عمومی کشور 25اردیبهشت را به نام حکیم توس معرفی کرد، می‌گذرد. سال‌هاست در این ایام علاقه‌مندان و شاهنامه‌پژوهان گرد هم جمع می‌شوند تا در بزرگداشت فردوسی سخن‌سرایی کنند اما سال گذشته و امسال این گردهمایی به جای آرامگاه و دانشگاه فردوسی به فضای مجازی منتقل شد.
جوابیه
صفحه ایرانشهر روزنامه همشهری 8 اردیبهشت امسال در گزارشی با عنوان «آلودگی نفتی در سرخون ادامه دارد» به مشکلات مردم این منطقه از استان چهارمحال‌وبختیاری در نتیجه شکستگی خطوط لوله انتقال نفت پرداخته بود.