17
سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
شماره 8217
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضربه تلویزیون به ال‌کلاسیکوی ایران

صدا و تصویر بد، گزارش بدتر
حساس‌ترین دیدار هفته و شاید فصل فوتبال ایران در حالی بین سپاهان و پرسپولیس برگزار شد که نوع پوشش تلویزیونی مسابقه هیچ تناسبی با این جذابیت و حساسیت نداشت.
ویژه
جام باشگاه‌های هندبال آسیا از 6تا 13تیر در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و قرار بود اشتادسازه مشهد‌، قهرمان لیگ زنان ایران هم یکی از تیم‌های حاضر در این جام باشد. سعید حسامی، مدیرعامل باشگاه اشتادسازه در نامه‌ای به فدراسیون خبر داده است که تیم به آلماتی نمی‌رود.
این بنده‌خدا علیرضا جهانبخش بدشانس هم هست؛ یعنی نه‌تنها خودش در مورد انتخاب برایتون و اصرار برای حضور در این تیم رفتاری بحث‌برانگیز داشته، بلکه فلک و فردوس هم دست به‌دست هم داده‌اند تا این پسر بیرون بماند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ کشتی 1400آغاز شده ولی هنوز کشتی‌گیران مطالباتشان از لیگ سال گذشته را دریافت نکرده‌‍‌اند. یکی از تیم‌های بدهکار استقلال است، کشتی‌گیران این تیم حتی به کمیته انضباطی هم شکایت کرده‌اند اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. استقلالی‌ها که شروع جنجالی در لیگ داشتند، هنوز هم درگیر حاشیه‌ هستند.
با نزدیک شدن به مقطع پایانی فصل، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال جدایی چند بازیکن از پرسپولیس و استقلال به گوش می‌رسد.
اتفاقات لالیگای امسال در حد مهیج‌ترین سریال‌های تاریخ است؛ از آن دست سریال‌هایی که مخاطبان برای قسمت تازه آن روزشماری می‌کنند.

تولد دوباره تیم ملی فوتبال زنان

پس از نزدیک به 2سال، امروز 30بازیکن که به اردوی تیم ملی زنان دعوت شده‌اند، خودشان را به مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی معرفی می‌کنند. ایراندوست در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید قرار است پدرش هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند
امروز پایان 2سال حسرت است. 30بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شده‌اند و این یعنی آغاز دوباره. در 2 سال گذشته تیم زنان هیچ فعالیتی نداشته و حالا قرار است در برنامه فشرده برای 2 تورنمنت آماده شود؛ بازی‌ دوستانه با بلاروس اواخر خرداد و مقدماتی جام ملت‌های آسیا شهریور.
این استقلال قهرمانی نمی‌خواهد

این استقلال قهرمانی نمی‌خواهد

از افسانه غیبت فراز تا افت بدموقع رشید مظاهری
در شرایطی که سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش‌جهان به تساوی رضایت داده بودند و این بهترین فرصت برای استقلال بود تا به کورس قهرمانی اضافه شود، آبی‌ها به شکلی حیرت‌انگیز و غافلگیرکننده با 2گل در تهران برابر ذوب‌آهن شکست خوردند.
زد و خورد یا جنگ لفظی؟
زد و خورد یا جنگ لفظی؟
بازی سپاهان و پرسپولیس بار دیگر در اصفهان به جنجال کشیده شد
تقابل‌های پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر همیشه با حواشی خاصی همراه بوده؛ مخصوصا در اصفهان. جالب اینکه این‌بار هم بازی آرام 2تیم در طول 90دقیقه، در پایان بازی و در مسیر رختکن به جنجال کشیده شد.
سرانجام بعد از کلی حرف و حدیث، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر بین سپاهان و پرسپولیس برگزار شد و 2تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. به این ترتیب نبرد قهرمانی بین 2مدعی اصلی لیگ بیستم به هفته‌های پایانی فصل موکول شد.

سهمیه در خطر

درحالی‌که یوونتوس رونالدو را آورده بود تا به رؤیای لیگ قهرمانان خود برسد، 3 فصل پیاپی حتی به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها هم نرسید و فصل آینده هم به‌احتمال فراوان سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به‌دست نمی‌آورد.

آماربازی

در آغاز دوباره لیگ برتر و به محض بازگشت آسیایی‌ها به لیگ داخلی، طلسم گل نخوردن هر دوتیم سپاهان و استقلال در هفته‌های اخیر شکسته شد.

جهان در یک ستون / ستاره نسل نو

اگر کمی سن و سال‌دار و طرفدار تنیس هستید، باید کم کم خودتان را برای دوره‌ای نو در این ورزش جذاب آماده کنید. غول‌های یک دهه اخیر -رافائل نادال، راجر فدرر و نوواک جوکوویچ- در حال پیر شدن هستند و حالا ستاره‌هایی در آسمان تنیس اوج می‌گیرند که ممکن است در تاریخ نامی برای خودشان دست و پا کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8217