• سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
  • الثُّلاثَاء 29 رمضان 1442
  • 2021 May 11

تغییر ریل 30ساله در 30ماه

پیروز حناچی: چشم‌اندازی به نام طرح جامع تهران وجود دارد که برنامه‌ریزی‌ها باید براساس آن انجام شود
شهردار تهران در شروع صحبت‌های خود گفت: در طول ۳۰‌ماه تلاش کردیم تا مسیر ۳۰ساله‌ای که در مدیریت شهری به آن انتقاد داشتیم را تغییر دهیم.

لب خشک کارون

بستر خشک کارون این روزها تشنه‌تر از همیشه است و سخت‌ترین تنش آبی قرن را خوزستان تجربه می‌کند.

با مفسدین مبارزه کردیم

اعضای شورای پنجم از روز نخست قسم یاد کردند از حقوق عامه شهر و شهروندان صیانت کنند.

لزوم همه‌جانبه نگری مجلس در طرح رمزارزها

آن‌طور که گفته می‌شود، قرار است طرح مجلس شورای اسلامی در مورد رمزارزها به‌زودی در صحن علنی مطرح شود.

دستور رئیس‌جمهور درباره مصوبه انتخاباتی شورای نگهبان

پس از ابلاغ شرایط جدید ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ازسوی شورای‌نگهبان به وزارت کشور، منتقدان و به‌ویژه فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از رئیس‌جمهور درخواست کردند نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد؛ واکنشی که بالاخره دیروز اعلام شد و حسن روحانی در دستوری به وزارت‌کشور درباره مصوبه اخیر شورای نگهبان با بیان اینکه الزامات وزارت کشور باید در چارچوب قانون و با ابلاغ رئیس‌جمهوری عملی شود، گفت: «در ثبت‌نام از داوطلبان، قوانین موجود ملاک عمل باشد.»

قیمت حمایت، بهای هدایت

سینمای ایران حُسن و عیب زیاد دارد اما معایبش بر محاسنش می‌چربد. از محاسنش، کارگردانان نامی و خلاقی هستند که از زمانه‌شان جلوتر بوده‌اند و با رنج و مشقت و وسواس فیلم‌هایی ساخته‌اند که اعتبار تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شوند و از میان معایب پرشمارش می‌توان به روشن‌نبودن مناسبات مالی‌اش اشاره کرد که عامل بسیاری دیگر از مشکلات و مسائل آن است.

مسافران جریمه می‌شوند

برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور سفر در تمام جاده‌های ایران از ساعت ۱۴ امروز سه‌شنبه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدود می‌شود و مسافران در تعطیلات ‌عید فطر جریمه خواهند شد.

بهار غم‌انگیز وداع شهیدی