25
سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
شماره 8217
استانی
23023432
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
سازمان اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور با مرکزیت همدان بیش از 5 میلیون برگ سند تاریخی در کنار گنجینه غنی از کتاب‌های قدیمی و تاریخی در دل خود جای داده است. در صورت مساعدت مسئولان می‌توان این اسناد را در موزه‌ای به نام موزه میراث مکتوب غرب کشور در همدان در معرض دید عموم قرار داد.
سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا در کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه 29بهمن ساعت 22:05 با زلزله 6/5ریشتری لرزید. زلزله در فاصله ۱۰کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴کیلومتری یاسوج رخ‌داد.

بیم و امید در شالیزار

شالیکاران کشت برنج را شروع کرده‌اند؛ مردان و زنان پا به پای هم دست در خزانه‌های برنج کرده و با رساندن نشاء برنج به یکدیگر به کشت مشغولند
حدود یک ماه از آغاز کشت برنج در مازندران می‌گذرد. در گیلان هم طی 2هفته گذشته کشت مکانیزه در روستای گلدشت شهرستان شفت اجرا و پس از آن، کشت سنتی برنج در اغلب شهرستان‌های استان شروع شد.

این «خوانده»‌های عزیز

برای آنها فرقی نمی‌کند فرزند خودشان است یا دیگری، وقتی با جان و دل فرزندی را طلب می‌کنند گویی از روز اول پدر و مادرش بوده‌اند.
صدای همشهری
ستون صدای همشهری برای نوشتن مشکلات شما شهروند گرامی است. معضلاتی که منعکس می‌شوند تا مسئولان آنها را بخوانند و در پی یافتن راه حلی برای رفع آنها برآیند. برای بازگو کردن مشکلات خود از ساعت 9 تا 17با شماره دفتر همشهری تماس بگیرید.
PDF استانی
کوتاه استانی
با شروع فصل بهار، چرای دام در دشت‌ها و مراتع آغاز شده است. اما در دشت مرزی جلفا با توجه به محدودیت‌های مرزی و افزایش باغ‌ها در دشت گردیان، زمین برای چرای دام محدودتر شده.