08
چهار شنبه 31 اردیبهشت 1399
شماره 7947
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باید کی‌روش را غل و زنجیر می‌کردیم؟

به بهانه یک جنگ زرگری در فدراسیون؛ این آشغال زیر هیچ فرشی جا نمی‌شود
یادداشت
الان فضا طوری شده که هر روز یک عده آدم مصاحبه می‌کنند و در مورد عوامل فراری دادن کارلوس کی‌روش از ایران حرف می‌زنند.
ویژه
حتی اگر با چشمان بسته هم به جدول رده‌بندی نگاه کنید، درخواهید یافت که هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس به کسب عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم نزدیک نیست؛ بنابراین تعجبی ندارد کبک سرخپوشان بابت از سر‌گیری مسابقات این فصل خروس بخواند، اما اگر کرونا نتوانست بخت پوکر را از پرسپولیس بگیرد، مطمئن باشید «غرور» می‌تواند چنین کاری انجام بدهد.
عزت‌الله ضرغامی، بعد از پایان ریاستش بر صداوسیما خیلی تلاش کرده از خودش چهره‌ای معتدل و نزدیک به علایق مردم به‌نمایش بگذارد، اما خب کمی سخت است که او در این مسیر موفق شود.
گزارش نهایی کمیسیون فرهنگی در مورد تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی و ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10سال اخیر روز گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد.

مردی که زیاد می‌توانست

هیچ‌کس نوجوانی و جوانی علی دایی را ندید. از همان ابتدا که در فوتبال ایران چهره شد، عاقله‌مردی بود با موهای پرپشت و سبیل پت‌وپهن؛ و نخستین سؤالی که می‌شد از او پرسید این بود که تا حالا کجا بودی؟!
شکسته‌شدن 2 رکورد

شکسته‌شدن 2 رکورد

وقتی صدای بازیکنان و مربیان در ورزشگاه خالی دردسر درست می‌کند
ارلینگ هالند در بازی با شالکه 2 رکورد زد. اول اینکه باعث شد تودیبو، مدافع سابق بارسلونا در ورزشگاه خالی به او فحش مادربزرگ بدهد و چون ورزشگاه خالی بود، همه شنیدند.
خرداد لیگ استارت می‌خورد
فدراسیون فوتبال زمان دقیق و شرایط برگزاری مسابقات فوتبال را مشخص کرد. پیش از این ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعلام کرده بود تمرینات و مسابقات رشته‌هایی که تماس بدنی نزدیک ندارند، از خرداد آغاز می‌شود؛
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کامران منزوی در نشست روز گذشته هیأت مدیره باشگاه استقلال مدارک استعفای خود را تحویل اعضا داد.
اینتر می‌خواهد در نقل و انتقالات آینده سرمایه‌گذاری مهمی به‌منظور تقویت پست وینگ بک خود انجام دهد. برای سمت راست، اینتر به نلسون سمدو علاقه‌مند است اما جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی این باشگاه قیمتی که بارسلونا روی این مدافع پرتغالی قرار داده را زیاد ارزیابی کرده است.
امید ابراهیمی فاصله‌ای تا بازگشت به الاهلی قطر ندارد. بازیکنی که قرار بود تا پایان فصل به‌صورت قرضی برای یوپن بلژیک بازی کند، با تعطیلی لیگ این کشور در آستانه بازگشت به قطر قرار گرفته است.