• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 31 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 101148
+
-

نکته بازی

چه کاری است آقای ضرغامی؟
عزت‌الله ضرغامی، بعد از پایان ریاستش بر صداوسیما خیلی تلاش کرده از خودش چهره‌ای معتدل و نزدیک به علایق مردم به‌نمایش بگذارد، اما خب کمی سخت است که او در این مسیر موفق شود. ضرغامی اخیرا یک دقیقه و 40ثانیه درمورد عادل فردوسی‌پور حرف زده و به تمجید از ستاره مغضوب صداوسیما پرداخته است. ویدئوی این اظهارات هم با تیترهای غلوآمیزی مثل «پشت پرده حذف فردوسی‌پور» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منعکس شده است. آقا ضرغامی البته از عادل تعریف می‌کند، اما در همین زمان کوتاه، 3بار تذکر می‌دهد که دلیل برخورد فعلی با مجری 90 را نمی‌داند و وارد آن قضیه نمی‌شود؛ چون هر مدیری اقتضائات خاص خودش را دارد. آقا شما که مجبوری برای 2خط تعریف این همه باج بدهی، بهتر نیست کلا قید این سوژه ملتهب را بزنی؟ چه کاری است کلا؟

در انتظار بیانیه انگلیسی‌ها
در طول کشمکش‌ها بر سر لیگ امسال، خیلی از مخالفان پیگیری مسابقات به نجابت یورگن کلوپ اشاره می‌کردند و می‌گفتند او با اینکه لیورپول را در آستانه یک قهرمانی تاریخی قرار داده، فقط به سلامتی مردم فکر می‌کند. چند روز گذشته، اما برخی خواهان ابطال نتایج این فصل لیگ انگلستان شدند تا آن روی کلوپ هم بالا بیاید. سرمربی لیورپول گفته: «قبول داریم سلامتی مردم مهم است، اما این به آن معنا نیست که فوتبال اهمیتی ندارد. مردم می‌گویند چگونه می‌توانید وقتی برخی در حال مردن هستند در مورد فوتبال صحبت کنید؟ هیچ‌کس این کار را نمی‌کند، اما ما باید برای دوران بعد از کرونا آماده شویم.» بدیهی است باشگاه تراکتور انگلستان هر چه سریع‌تر باید یک بیانیه علیه کلوپ بدهد و پیشنهاد کند جلوی اسم قهرمان این فصل مسابقات لیگ جزیره، بنویسند سلامتی!

شرایط بود، شما نبودید
تأخیر در پرداخت مطالبات برانکو بدجوری به این مربی کروات بر خورده؛ طوری که او هر 8 ساعت یک‌بار یک مصاحبه شدیداللحن می‌کند و با قاطعیت مدعی می‌شود هیچ‌گونه تخفیفی به پرسپولیس نخواهد داد. بنابراین به‌نظر می‌رسد پروفسور اصل و فرع پولش را می‌خواهد که البته 5درصد جریمه تأخیر و جبران هزینه دادرسی هم به آن افزوده خواهد شد. در این میان مدیر حقوقی پرسپولیس در واکنش به یکی از مصاحبه‌های سریالی برانکو گفته: «شرایط مصالحه با او باید ایجاد شود.» اخوی گرانقدر؛ شرایط مهیا بود، منتها شما دل به‌کار ندادید. در زمان مدیرعامل «پرسپولیسی» پیشین، برانکو به دفعات برای مذاکره اعلام آمادگی کرد، چندبار جلسه گذاشت و حتی یک مرتبه هزینه برپایی جلسه را هم خودش داد، اما افسوس که مدیرعامل وقت کارهای واجب‌تر دیگری مثل پراندن مربی خارجی بعدی داشت!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید