08
چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
شماره 7935
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اوج‌گیری اختلافات در پرسپولیس

کوتاه‌تر از گزارش
باشگاه پرسپولیس از زمان استعفای محمدحسن انصاری‌فرد تا الان که نزدیک به 2‌ماه می‌شود سخت درگیر مسائل مربوط به اسپانسر خود است و مدیران این باشگاه درگیر قطع همکاری با کارگزار باشگاه و انتخاب اسپانسر جدید بوده‌اند.
ویژه
او نان قلبش را می‌خورد. اغلب آنها که با پژمان جمشیدی کار کرده‌اند این جمله را درباره او می‌گویند.
بعد از اعلام رئیس‌جمهوری در مورد بازگشایی محدود استادیوم‌ها، امیدها برای تداوم فصل جاری مسابقات لیگ برتر هم افزایش پیدا کرده است.
آخرین اخبار درباره آغاز دوباره فوتبال و حاشیه‌های مربوط به کرونا این است که چفرین، رئیس یوفا گله کرده که سیاست درباره فوتبال تصمیم می‌گیرد.
گفت‌و گو
وحید امیری هم به درخواست سایر تیم‌ها برای تعطیلی لیگ واکنش نشان داد.

ناجی والیبال یا ناجی داورزنی؟

خولیو ولاسکو به تیم ملی والیبال ایران بازمی‌گردد اما قرار است این بار او مشاور فنی باشد. گفته می‌شود سرمربی تیم ملی هم با نظر یکی از ستاره‌ها از بین پیمان اکبری و بهروز عطایی انتخاب می‌شود
خولیو ولاسکو به ایران بازمی‌گردد؛ این خبر را فدراسیون والیبال به‌طور رسمی اعلام نکرده است اما رفتارهای طرفین در 2ماه اخیر این خبر را تأیید می‌کند.
2 روی سکه حامی کی‌روش

2 روی سکه حامی کی‌روش

آیا محمود اسلامیان که اخیرا بدون توجه به موقعیتش در فدراسیون، از سرمربی پیشین تیم ملی تمام قد حمایت کرده، همیشه همین مواضع را داشته؟ این گزارش را بخوانید
در روزهایی که بحث بر سر میزان مبالغ دریافتی کارلوس کی‌روش از ایران بالا گرفته و حتی پرونده ما با مربی پرتغالی به دادگاه عالی ورزش رفته است، محمود اسلامیان به‌طور تمام‌قد از مربی پرتغالی دفاع می‌کند.
مدت‌هاست که شایعه شده گزینه جدید خط حمله ریوآوه برای جذب از بازار ایران، علی علیپور است.

فوتبال ایران

فوتبال ایران
غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره چرخه انتخابی تیم ملی که این روزها حواشی زیادی را در کشتی ایجاد کرده است، گفت: «قبلا هم اعلام کردم بنده به‌عنوان سرمربی تیم ملی، آقایان دبیر و سوریان رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون و آقای کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد همه دغدغه کشتی را داریم و معتقد به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی هستیم.

جهان

جهان
مذاکرات میلان با دریس مرتنز برای انتقالی رایگان در تابستان تأیید شده است.

منهای فوتبال

منهای فوتبال
ایلیا آیلین، وزنه‌بردار مطرح قزاقستان اعلام کرد با توجه به تعویق بازی‌های المپیک توکیو تصمیم گرفته از وزنه‌برداری کناره‌گیری کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
او نان قلبش را می‌خورد. اغلب آنها که با پژمان جمشیدی کار کرده‌اند این جمله را درباره او می‌گویند.
خامس رودریگز که در سال2014 با قراردادی به ارزش 80‌میلیون یورو به رئال آمد، در آستانه انتقالی 25‌میلیون یورویی به اتلتیکومادرید قرار گرفته است.
به‌گزارش Sky Sport 24، میلان قصد دارد تمرینات خود را از روز پنجشنبه هفته جاری از سر گیرد.