• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98891
+
-

نکته بازی

فقط آن فیلم یک دقیقه‌ای
در شرایطی که در ایران همه از مجازات سنگین و جریمه وحشتناک برای آنتونی استوکس حرف می‌زنند، مهاجم ایرلندی به باشگاه پرسپولیس نامه زده که فعلا 20هزار دلار دیگر هم بریزید به حساب! استوکس که پس از پیچاندن تراکتورسازی رأی فیفا را به نفع خودش گرفت، احتمالا برای پرسپولیس هم خواب مشابهی دیده است و اگر بعدا همین 20هزار دلار شر شد، تعجب نکنید. نمی‌دانیم چرا هر بار یک خبر جدید در مورد شاهکارهای استوکس منتشر می‌شود، یاد ویدئوی شاهکار انصاری‌فرد در برنامه علی ضیا می‌افتیم؛ آنجا که وسط مصاحبه گوشی را برداشت گفت: «اوکی، تأییدش کنید» و بعد با لبخندی ملیح خبر از امضای قرارداد این بازیکن داد. واقعا این ویدئو مرزهای مدیریت در تاریخ فوتبال جهان را جابه‌جا کرد. کاش الان هم بودید، گوشی را برمی‌داشتید و می‌گفتید آن طرف خط چه خبر است!

تقویم‌شان دوشنبه هم نداشت
یحیی گل‌محمدی تا الان کلا 6 بازی روی نیمکت پرسپولیس نشسته و با این وضعیت مشخص نیست آیا این اتفاق تا پایان فصل تکرار خواهد شد یا نه. با وجود این باشگاه پرسپولیس به‌خاطر او تا خرخره بدهکار شده است؛ قرضی که بین انبوه بدهی‌های باشگاه گم شده. در همین راستا مالک شهرخودرو از شنیدن وعده در مورد دریافت پول رضایتنامه یحیی به ستوه آمده و گفته: «هم مدیران قبلی و هم مدیران فعلی باشگاه مدام به ما گفته‌اند شنبه طلب‌تان را می‌دهیم اما ظاهرا تقویم این دوستان روز شنبه ندارد.» کلا تقویم مدیران پرسپولیس خیلی پیچیده است؛ چون قبلا ثابت شده در آن روز دوشنبه هم وجود ندارد. نشان به آن نشان که ایرج عرب مدام به برانکو می‌گفت طلبت را دوشنبه می‌دهیم اما نمی‌داد. تقویم مدیران پرسپولیس احتمالا همه‌اش جمعه است، تعطیل رسمی!

زندگی مثل رانندگی است آقای کریمی!
اتفاقاتی که این چند روز برای علی کریمی رخ داده واقعا آزاردهنده است. یک خواننده زیرزمینی سابق که‌ ای کاش برای همیشه همان زیرزمین باقی می‌ماند، به او پیله کرده و هوادارانش را روی سرش ریخته است. البته انصافا علی‌ کریمی لااقل تا لحظه تنظیم این مطلب دم به تله نداده و همه فشارها را ساکت و آرام به جان خریده است. در این میان حتی مهدی مهدوی‌کیا هم جادوگر را به حفظ آرامش دعوت کرده است. برای کریمی و خیلی از عاقله مردهایی که ممکن است در این شرایط قرار بگیرند، فقط یک مثال می‌شود زد؛ اینکه زندگی شبیه رانندگی است. شاید شما همه قوانین را رعایت کنید و راننده فوق‌العاده‌ای باشید اما تضمینی نیست که یک راننده ناشی یا مجنون به شما نکوبد و بعدش دعوا راه نیندازد. اینطور مواقع باید خونسرد باقی ماند؛ همین.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید