• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98916
+
-

منهای فوتبال

  فیروزجا این بار باخت
سومین بازی علیرضا فیروزجا و مگسون کارلسن در سه‌ماه اخیر، با پیروزی کارلسن به پایان رسید. فیروزجا که بهمن‌ماه در مسابقات قهرمانی جهان به کارلسن باخته بود، در فینال مسابقات آنلاین بنتربلیتس، نفر اول شطرنج جهان را شکست داد ولی دوشنبه شب در سوپر تورنمنت کارلسن، به او باخت. سوپر تورنمنت کارلسن از شنبه آغاز شده است، فیروزجا در دور اول به شطرنج بازی از چین باخت و در دور و در بخش کلاسیک مقابل کارلسن شکست خورد.

  فسخ رسمی قرارداد کولاکوویچ
فدراسیون والیبال بالاخره به‌طور رسمی قرارداد ایگور کولا کوویچ را فسخ کرد. روز دوم فروردین بود که خبر رسید فدراسیون به کولاکوویچ گفته است دیگر سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیست. هر چند مسئولان فدراسیون این خبر را تکذیب نکردند ولی حرفی هم درباره اینکه این قرارداد با چه شرایطی فسخ شده، نزدند. حتی روزهای گذشته کولاکوویچ در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های صربستان گفته بود هنوز سرمربی ایران است. دیروز فدراسیون از فسخ رسمی قرارداد او خبر داد. محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون روزهای قبل مدعی شده بود که فدراسیون ایران بابت این فسخ هیچ زیان مالی نکرده است. برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی فدراسیون «کارگروه مشورتی انتخاب سرمربی تیم ملی» را تشکیل داده است. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون، وحید مرادی مشاور رئیس، میلاد تقوی سرپرست دبیری، سعید درخشنده دبیر اسبق و رئیس پیشین کمیته رویدادهای خارجی فدراسیون، منوچهر پورحسن رئیس پیشین سازمان لیگ، محمود افشاردوست دبیر اسبق فدراسیون و مربی اسبق تیم ملی، ناصر میرفخرایی بازیکن پیشین تیم ملی و عضو اسبق هیأت رئیسه فدراسیون و جمشید حمیدی روزنامه‌نگار و کارشناس والیبال اعضای این کارگروه هستند.

  سیفی‌زاده از بسکتبال رفت
پیام سیفی‌زاده، رئیس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال، پس از جمع کردن وسایل خود فدراسیون را ترک کرد. به گزاش ایسنا روزهای گذشته، خبرهایی مبنی بر جدایی احتمالی سیفی‌زاده ازفدراسیون بسکتبال منتشر شد و دیروز هم او بعد از جمع کردن وسایل شخصی‌اش فدراسیون را ترک کرد تا این جدایی قطعی به‌نظر برسد. سیفی‌زاده که بازنشسته است، پس از استعفای ورژ آبکاریان از ریاست کمیته مسابقات و کمیته داوران فدراسیون، جایگزین او شد. البته هنوز مسئولان فدراسیون به‌صورت رسمی در این‌باره اظهارنظر نکرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید