5
پنج شنبه 2 اسفند 1397
شماره 7608
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمترین انتظار از بسکتبال

یادداشت یک
می‌خواهیم به جام جهانی بسکتبال برویم این بار از تهران. 2بار قبلی که یک‌بار با قهرمانی در چین مسافر استانبول شده بودیم و بار دوم در فیلیپین جام قهرمانی را بالای سر بردیم و سهمیه جام جهانی گرفتیم، اوضاع تیم ملی فرق داشت.
ویژه
فهم این حجم از اعتراض در فوتبال ایران مشکل است؛ چه در زمین فوتبال و چه بیرون زمین. چوب آخرین اعتراض به داور در زمین را در بازی برابر ژاپن خوردیم. آبروریزی غریبی بود.
بعد از بازی با پرسپولیس، دایی در لیگ هیچ بردی نداشته و از آسیا و حذفی هم اوت شده است
ذوب‌آهن غافلگیر کرد، سایپا غافلگیر شد
تیم ملی بسکتبال ایران امروز با شکست دادن ژاپن می‌تواند به جام‌جهانی 2019 صعود کند اما نبود ستاره‌های تیم و میزبانی نامناسب در سالن بسکتبال آزادی می‌تواند این پیروزی احتمالی و صعود را تحت‌تأثیر قرار بدهد
امید عالیشاه بعد از بازی پرسپولیس و پدیده گفته «از هواداران انتظار داشتیم حضور پررنگ‌تری در ورزشگاه داشته باشند.»
وابستگی بارسلونا به مسی چیزی نیست که بشود و کسی بخواهد آن را انکار کند. حتی گاهی با مسی هم اوضاع تیم خوب پیش نمی‌رود.
ادعای یک عضو بازنشسته هیأت رئیسه فدراسیون در گفت‌وگو با همشهری

اسلامیان: می‌خواهند با فوتبال کار انتخاباتی کنند

تیتر یک
​​​​​​​ محمود اسلامیان،  عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای بازنشسته این هیأت رئیسه در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان آمادگی‌شان برای کناره‌گیری را اعلام کرده‌اند.
اگریک هیچ می‌بردیم اینقدر کیف نمی‌کردیم

اگریک هیچ می‌بردیم اینقدر کیف نمی‌کردیم

مطهری: با بدترین شرایط به رختکن رفتیم/ جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست
وب‌آهن بعد از رفتن امید نمازی در بازی‌های لیگ برتر متزلزل ظاهر شد و در نتیجه‌گیری اصلا خوب نبود اما نمایش این تیم در بازی با الغرافه همه را به آینده ذوبی‌ها امیدوار کرد و نشان داد...
با لنگ درازم به توپ نرسیدم!
با لنگ درازم به توپ نرسیدم!
شایان مصلح: به استیل من شادی منشوری نمی‌خورد
پرسپولیس با عبور از پدیده برای نخستین‌بار در دوره حضور برانکو به‌عنوان سرمربی این تیم توانست به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.
از شروع این فصل رقابت‌های لیگ برتر، تنها 7 تیم سرمربی‌شان را تغییر نداده‌اند. در 9 باشگاه مختلف، ترکیب نیمکت‌ها عوض شده است. در 2 تیم نیز از شروع فصل، 3سرمربی مختلف روی نیمکت‌ نشسته‌اند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نمایش ناامیدکننده بشار رسن در جدال پرسپولیس و پدیده در رقابت‌های جام‌حذفی، تنها به ضربه پنالتی افتضاح این بازیکن محدود نمی‌شد. او نخستین ضربه پنالتی را به حوالی لایه تروپوسفر جو فرستاد اما پیش از این ضربه نیز نتوانسته بود انتظارات هواداران تیمش را برآورده کند.
اگرچه نیم‌فصل دوم لیگ برتر تازه شروع شده و هنوز قضاوت در مورد کارنامه نقل‌وانتقالاتی تیم‌ها بسیار زود است اما حداقل در مورد پرسپولیس به چند نکته مهم می‌توان اشاره کرد.
انتخابات فدراسیون کشتی به کلافی سردرگم تبدیل شده که تا شروع ثبت‌نام کاندیداها شرایط گنگ و مبهم باقی خواهد ماند.