2
پنج شنبه 2 اسفند 1397
شماره 7608
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ارزیابی و تحلیل زمان بازنگری در برخی از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، موضوع اصلی همایشی بود که با حضور استادان حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.
گزارشی مبنی بر تلاش برخی مقامات آمریکایی برای فروش فناوری هسته‌ای به عربستان سعودی، با واکنش وزیر امور خارجه ایران مواجه شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به ادعای دشمن در ایجاد اخلال در سیستم موشکی ایران و تحویل قطعات معیوب، گفت: اگر راست می‌گویید پس چرا به‌دنبال مذاکره موشکی هستید؟این یعنی حرف شما دروغ است.
دولت
رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت با اشاره به پیام رهبری برای گام دوم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب در این بیانیه، امید و نگاه خوش‌بینانه‌ای نسبت به آینده کشور و انقلاب داشتند و این موضوعی کلیدی است.

سوغات ‌پکن

علی لاریجانی به همراه 3 وزیر، رئیس‌کل بانک مرکزی و نمایندگانی از مجلس با رئیس‌جمهور و دیگر مقامات چینی برای روزهای تحریم مذاکره کرد
دیپلماسی
علی لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی که به همراه 3 وزیر،رئیس‌کل بانک مرکزی و نمایندگانی از مجلس به پکن رفته است تا با مقامات چین برای دوران تحریم مذاکره کند،با رئیس‌جمهور چین ملاقات کرد.
فشار به رئیس‌جمهور برای استعفا

فشار به رئیس‌جمهور برای استعفا

مطرح کردن ایده استیضاح رئیس‌جمهور گامی دیگر در پروژه تزریق ناامیدی به بدنه اجتماعی و حامیان ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاحات است.
شوی استیضاح
حسینعلی امیری: طرح این استیضاح به اندازه‌ای عجیب بود که حتی برخی نمایندگان منتقد مجلس هم نسبت به آن موضع‌گیری کردند
18نماینده تندروی مجلس در بحبوحه تحریم‌های کشور تصمیم به استیضاح رئیس‌جمهور می‌گیرند و در طرح استیضاح خود «ناتوانی، ضعف، سستی، کم‌کاری و عدم‌کفایت در اداره قوه مجریه» را به رخ فرد اول دستگاه اجرایی کشور می‌کشند.‌
PDF ایران
کوتاه ایران
قیمت دلار تحت‌تأثیر پالرمو/در صورت تشخیص،هر دولتی را استیضاح می‌کنیم/دعوا بر سر نحوه قرائت نامه در مجلس
گاز جان 3عضو خانواده را گرفت/قتل مرد عراقی در خرمشهر/حمله خونین پلنگ به پدر و پسر