• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 2 اسفند 1397
کد مطلب : 48565
+
-

اگریک هیچ می‌بردیم اینقدر کیف نمی‌کردیم

مطهری: با بدترین شرایط به رختکن رفتیم/ جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست

اگریک هیچ می‌بردیم اینقدر کیف نمی‌کردیم

امیرحسین اعظمی

ذوب‌آهن بعد از رفتن امید نمازی در بازی‌های لیگ برتر متزلزل ظاهر شد و در نتیجه‌گیری اصلا خوب نبود اما نمایش این تیم در بازی با الغرافه همه را به آینده ذوبی‌ها امیدوار کرد و نشان داد تیم علیرضا منصوریان می‌تواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند. شکست‌دادن الغرافه آن هم درحالی‌که ذوب‌آهن با 2گل عقب بود شیرینی خاصی برای سبزپوشان اصفهانی داشت، درخصوص این بازی با ارسلان مطهری که گل تساوی تیمش را وارد دروازه میزبان کرد صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.
 
  تبریک بابت برد. فکر می‌کردی با این برد دراماتیک به مرحله گروهی برسید؟
ممنون از شما. خب، ما بازی خیلی سختی در پیش داشتیم ولی از زمانی که می‌خواستیم از اصفهان به قطر برویم، فقط هدف برد داشتیم. باور کنید اگر با نتیجه یک بر صفر بازی را می‌بردیم اینقدر کیف نمی‌کردیم. اینکه 2گل خوردیم و در نیمه دوم 3گل زدیم واقعا لذتبخش و شیرین بود. این یکی از به‌یادماندنی‌ترین بردهای تاریخ ذوب‌آهن بود.

   الغرافه را چطور دیدی؟
الغرافه یکی از تیم‌های خوب در فوتبال قطر است. همه می‌دانند آنها چگونه هزینه می‌کنند و چه امکاناتی دارند که دیگر قابل گفتن نیست. آنها قابل قیاس با ذوب‌آهن و دیگر تیم‌های ایرانی نیستند و خوشحالم که در قطر کار بزرگی انجام دادیم. اینکه بازی 2 بر صفر باخته را با برد عوض کردیم لذت بسیار زیادی داشت. این بازی‌ها برای یک شهر یا یک تیم حساب نمی‌شود و ما نماینده ایران بودیم. خدا را شکر که سهمیه ایران را در آسیا حفظ کردیم و باعث خوشحالی هواداران ذوب‌آهن و مردم ایران شدیم.

   چرا در نیمه اول نمایش خوبی نداشتید؟
ما از اصفهان به قطر رفتیم و بحث تغییر ارتفاع هم تا حدودی مشکل‌ساز بود. هوای قطر سنگین بود و ما در ابتدا به مشکل برخوردیم ولی در نیمه‌دوم همه‌‌چیز عوض شد. در نیمه اول 2گل بد خوردیم و با بدترین شرایط به رختکن رفتیم ولی در بین دونیمه آقای منصوریان با بازیکنان صحبت کرد. ما همدل شدیم تا در نیمه‌دوم بازی را عوض کنیم و دو هدف مهم داشتیم. هدف اول ما این بود که خیلی سریع گل اول را بزنیم که این اتفاق رخ داد. هدف دوم ما هم این بود که دیگر گل نخوریم. خدا را شکر که برد بسیار خوبی را به‌دست آوردیم.
 
 تو گل تساوی را زدی که گل مهمی هم بود. حتما خیلی خوشحال بودی؟
بله، واقعا خوشحال بودم. البته من فقط آخرین کار را انجام دادم و زحمت اصلی را دیگر بچه‌ها کشیدند. ما دنبال گل مساوی بودیم و شرایط خیلی حساس بود اما در نهایت به چیزی که خواستیم رسیدیم. بعد از گل دوم هم احساس کردیم که می‌توانیم به گل سوم برسیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
 
 آینده ذوب‌آهن را در فصل جاری چطور می‌بینی؟
ما در لیگ برتر شرایط خوبی نداریم و مهم‌ترین هدفمان این است که نتایج گذشته را جبران کنیم. جایگاه واقعی تیم ما اینجا نیست و امیدوارم که در ادامه نتایج خوبی بگیریم. در آسیا هم که باید از اعتبار فوتبال ایران و نام ذوب‌آهن دفاع کنیم و هدف ابتدایی ما صعود از این گروه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید