13
دو شنبه 29 بهمن 1397
شماره 7605
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آقای شفر! مگر نگفتی اهل غرزدن نیستی؟

یادداشت یک
«زمانی که رفتم در جامائیکا مشکلات را می‌دانستم. به ایران هم که آمدم محدودیت‌ها و مشکلات را می‌دانستم. هرجا بروم از مشکلات و شرایط خبر دارم.
ویژه
گزارشگر بازی تراکتورسازی و استقلال در حالی از حضور 120هزار نفری تماشاگران در این مسابقه سخن گفت که ورزشگاه یادگار امام کلا 66هزار نفر گنجایش دارد.
زری فتحی در کنار گلاره ناظمی یکی از 2 داور زن ایرانی است که در لیست الیت فیفا قرار گرفته و طی 3سال اخیر مسابقات مهمی را قضاوت کرده است.
دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلستان، امشب با یک بازی حساس به پایان خواهد رسید. از ساعت23به وقت تهران، چلسی پذیرای منچستریونایتد است تا برنده این مسابقه به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند.
ایکاردی به‌خاطر همسرش دیگر در اینتر و در آینده رئال جایی ندارد
رکورد حیرت‌انگیز ستاره تازه‌وارد پرسپولیس در جام حذفی. ستاره شماره 9پرسپولیس امروز در حالی برای نبرد با پدیده مشهد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آماده می‌شود که پیش از این، در همین مرحله از همین تورنمنت به میدان رفته است.
این روزها که رادوشوویچ از بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس ناراحت است و حتی در یکی از جلسات تمرینی قبل از بازی با پدیده هم شرکت نکرده، فرصت خوبی است تا در مورد ضرورت استفاده از او بازنگری شود. رادو آدم خوبی است

مظلوم مثل پرسپولیس و استقلال

از زمین صدقه‌ای تا آگهی هر ثانیه 180میلیون تومانی
خبر این است که با مساعدت وزیر دفاع، مشکل استقلال برای استفاده از زمین ورزشگاه صنایع دفاع حل شده و حتی برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند آبی‌ها قرار است به‌طور «رایگان» از این امکانات استفاده کنند.
قهرمان پا برهنه در نقطه صفرمرزی

قهرمان پا برهنه در نقطه صفرمرزی

احسان رئیسی دونده نوجوان بلوچ که با پای برهنه در مسابقات دوو میدانی قهرمان شده بود در گفت‌وگو با همشهری از آرزوهایش می‌گوید. پس از پسر ژیمناست سیستانی این بار نوبت احسان رئیسی -دونده نوجوان بلوچ- بود که خودش را در فضای مجازی مطرح کند...
تشنه‌ترین برانکو
تشنه‌ترین برانکو
4 انگیزه ویژه سرمربی پرسپولیس برای بردن بازی امروز
پرسپولیس امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی میزبان پدیده مشهد خواهد بود. سرخپوشان که به‌دلیل پیشروی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا با ترافیک بی‌سابقه بازی‌های‌شان روبه‌رو شده‌اند
شکست مقابل تراکتور اوضاع آبی‌ها را دوباره بحرانی کرده. دیروز شفر مدعی شد که مدیران باشگاه بعد از 3هفته دنبال کنار گذاشتنش بودند
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
گفت‌و‌گو با مجتبی ساعی که ادعایش درباره تعداد تماشاگران بازی تراکتورسازی و استقلال سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
یکی از قرمزها به نیمه‌نهایی جام حذفی خواهد رفت. 12روز بعد از دومین جدال لیگ برتری پرسپولیس و پدیده،2 تیم سومین مسابقه فصل‌شان را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. پسران برانکو و شاگردان یحیی گل‌محمدی، پای ثابت کورس قهرمانی لیگ برتر هستند اما به خوبی می‌دانند که ممکن است در نهایت قهرمانی لیگ را از دست بدهند و در این صورت، جام حذفی فرصت خوبی خواهد بود که فصل را بدون جام به پایان نرسانند.