• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 29 بهمن 1397
کد مطلب : 48117
+
-

از تیم من برو بیرون

سال2014 بود که وندا نارا همسرش ماکسی لوپس را که  3 فرزند پسر از او به نام‌های والنتینو گاستون، کنستانتینو و بندیکتو داشت رها کرد تا زن مائورو ایکاردی شود. او حالا هم همسر مهاجم آرژانتینی اینتر است، هم مدیر برنامه‌هایش هم مادر 2 دخترش به نام‌های فرانچسکا و ایزابلا. او و سایرا- خواهرش- مجری تلویزیونی و مدل هستند. وندا خیلی خیلی پیش زمانی که تازه پا به عرصه رسانه گذاشته بود،  به مارادونا ابراز علاقه کرده بود. او کلا عاشق فوتبال و بازیکنان آرژانتینی است. همسر سابقش، ماکسی گاستون لوپس هنوز در 34سالگی فوتبال بازی می‌کند و عضو تیم واسکودوگاما در برزیل است. رئال مادرید، 2 سالی هست که شرایط ایکاردی را دنبال می‌کند. به‌ویژه زمانی که بنزما افت کرده بود، فلورنتینو پرس قانع شد که یک مهاجم را به ترکیب تیم اضافه کند اما اینتر در تابستان و زمستان قبل جلوی این انتقال را گرفت و قراردادش را تمدید کرد و رقم فسخ قرارداد مهاجم آرژانتینی را بالاتر برد. حالا با مشکلاتی که بین این بازیکن و باشگاه ایتالیایی پیش آمده، این رئال است که دیگر به خرید او علاقه‌ای ندارد. احتمال جدایی ایکاردی از اینتر با توجه به اتفاقات اخیر و پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از او و سپردن آن به هندانوویچ افزایش یافته اما رئال تنها جایی است که او هرگز به آنجا نخواهد رفت چون در برنابئو کسی منتظرش نیست.

پرس که در سال‌های اخیر بازیکنان پرحاشیه‌ای مثل پپه، راموس و رونالدو را داشته، دیگر علاقه‌ای به چنین بازیکنانی ندارد. در یکی دو سال اخیر حتی پیشنهاد خرید مقرون‌به‌صرفه زلاتان هم از سوی پرس رد شد. چیزی که ایکاردی را از چشم پرس انداخته، همسر و مدیر برنامه‌های اوست. پرس حتی بازیکنانی مثل پوگبا و زلاتان را به‌خاطر مدیر برنامه‌های جنجالی آنها، مینو رایولا نخواست. چه برسد به وندا که اصل حاشیه است. هواداران اینتر چند روز قبل به سمت ماشین حامل این زوج آرژانتینی سنگ زدند. وقتی با ایکاردی ازدواج کرد این بازیکن را هم از چشم همه انداخت و مارادونا مهاجم اینتر را به خیانت به دوستش، ماکسی متهم کرد و برخی معتقدند دلیل دعوت نشدن او به تیم ملی هم همسر پرحاشیه‌اش بوده است. وندا 7سال از مائورو بزرگ‌تر است. پیکه و شکیرا و راموس و همسرش هم تقریبا فاصله سنی زیادی با هم دارند و همسران آنها از خودشان بزرگ‌تر هستند. ماکسی و وندا همدیگر را به خیانت متهم کرده بودند که سرانجام دادگاه رأی را به سود وندا صادر کرد و حضانت بچه‌ها را به او داد. در همان آوریل سال2014بازی بین سامپدوریا و اینتر به «داربی وندا» شهرت یافت چون همسر سابق و همسر آینده او مهاجمان دو تیم بودند. ماکسی در آن بازی حاضر نشد با مائورو دست بدهد. وندا و مائورو در‌ماه مه همان سال ازدواج کردند. 2 سال بعد در بازی اینتر مقابل تورینو باز هم همان اتفاق رخ داد و ماکسی با ایکاردی دست نداد.

ایکاردی می‌توانست به‌خاطر ریشه ایتالیایی و اجداد ونیزی‌اش در تیم ملی ایتالیا هم بازی کند. او پاسپورت ایتالیایی دارد. شاید به همین دلیل عکس او به‌جای یکی از ستاره‌های فوتبال ایتالیا روی جلد بازی فیفا در ایتالیا چاپ شد. در 11اکتبر2015کتاب زندگینامه‌اش را چاپ کرد که بخشی از آن موجب اعتراض هواداران اینتر شد و آنها در پلاکاردهایی خواستار رفتن او از اینتر شدند. باشگاه، ایکاردی را جریمه و او را مجبور به حذف آن بخش از کتابش کرد. ایکاردی اخیرا از لیست نهایی اینتر هم خط خورده است؛ شرایط او اصلا خوب نیست. ایوانا، خواهر مادورو هم علیه عروس خانواده توییت کرده و برادرش را بیچاره خوانده است. وندا با اتکا به علاقه رئال به اینتر فشار می‌آورد که دستمزد ایکاردی را به 170هزار پوند در هفته افزایش دهند که با توجه به عقب‌نشینی رئال این درخواست مورد موافقت قرار نگرفته است. شاید آینده او در انگلیس رقم بخورد و وندا نارا بتواند با حداقل دو برابر این دستمزد هفتگی درخواستی،تیمی برای شوهر دومش دست‌وپا کند. چلسی شرایط او را جدی دنبال می‌کند اما ایکاردی تا 2021قرارداد دارد. مائورو دیگر در رختکن هم احترامی ندارد. خبر پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از او توسط هم‌تیمی‌اش بروزوویچ در اینستاگرام لایک شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید