• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
چهار شنبه 6 بهمن 1400
کد مطلب : 152033
+
-

سرخط خبرها/ تخم‌مرغ دونرخی است

براساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۰عددی به وزن حدود 2کیلوگرم ۴۸ تا ۵۵هزار تومان است. این یعنی قیمت هر عدد تخم‌مرغ برای مصرف‌کنندگان حدود ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰تومان تمام می‌شود. در میادین میوه و تره‌بار نیز هر شانه تخم‌مرغ تنظیم بازاری ۳۰عددی با قیمت ۴۲هزارتومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

  افزایش واردات گوشی تلفن همراه
آمار گمرک ایران از افزایش واردات گوشی تلفن همراه تا مرز 3میلیارد دلار حکایت دارد که ۸۱۰میلیون دلار آن یعنی حدود ۲۸درصد به گوشی‌های بالای ۶۰۰دلار اختصاص دارد. بر این اساس در ۹ماهه امسال ۱۳میلیون و ۶۱هزار و ۸۲۲دستگاه به ارزش 2میلیارد و ۹۴۲هزار و ۴۲۰دستگاه گوشی وارد ایران شده که از نظر تعداد ۴۲.۵درصد و ارزش ۱۱۷درصد نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

  جزئیات مرحله چهارم درج قیمت تولید
سازمان حمایت لیست ۹گروه کالایی جدید را منتشر کرد. انواع حبوبات، ادویه، غلات، چای، دمنوش، قهوه، آجیل و خشکبار به‌صورت بسته‌بندی‌شده، فرآورده‌های پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده، انواع کیک، کلوچه، بیسکوییت، چیپس، پفک و موارد مشابه، لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری به‌صورت کامل و۵۱قلم لوازم یدکی خودرو، کالاهایی هستند که از ۲۳بهمن ماه باید قیمت تولیدکننده / واردکننده روی آنها درج شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید