14
دو شنبه 7 بهمن 1398
شماره 7868
بازار
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برخورد با فروشندگان قطعات یدکی تقلبی

کمبود و گرانی در حالی موجب افزایش سهم محصولات تقلبی و بی‌کیفیت از بازار قطعات یدکی خودرو شده که حجم مطالبات معوق قطعه‌سازان از خودروسازان در حال افزایش است.
ویژه
برخلاف تصور رایج در برخی خانوارها برای داشتن دکوری زیبا نیاز به هزینه فراوان و خرید وسایل گران‌قیمت نیست بلکه می‌توانیم با امکاناتی که ظاهری زیبا، کیفیتی مناسب و قیمت معقول و حتی ارزان دارند و به‌کارگیری کمی خلاقیت، دکوراسیونی شیک، خاص و چشمگیر را مهمان خانه یا محل کارمان کنیم.
افزایش قیمت مصالح ساختمانی و گرانی مسکن زمینه رشد استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد در واحدهای مسکونی را افزایش داده است.
کاهش قدرت خرید مردم و افزایش بی‌رویه قیمت انواع آجیل و خشکبار از نیمه دوم سال گذشته تا نیمه نخست امسال موجب حذف برخی از این اقلام از سبد مصرفی خانوارها و تثبیت یا کاهش قیمت‌ها در آستانه بازار شب عید شده است.
رشد هزینه تمام‌شده تولید و مشکلات تامین مواد اولیه و قطعات، زمینه کمبود و گرانی برخی انواع ماشین‌آلات کشاورزی و لوازم مصرفی مرتبط در بازار را فراهم کرده است.

ریزش مشتریان خشکشویی‌

رقابت خشکشویی‌های سنتی و آنلاین در حالی بالا گرفته که به گفته این فعالان صنفی کاهش قدرت خرید مردم موجب ریزش تعداد مشتریان دریافت اینگونه خدمات به یک‌سوم تا نصف شده است
با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال، بازار بعضی از کسب و کارها سکه می‌شود و فعالیت بعضی از شغل‌ها شبانه‌روزی. نزدیک عید روزهای خانه‌تکانی و شست‌وشو و پاکیزگی است و کسب و کارهایی مثل قالیشویی و خشکشویی که با این موضوع مرتبط هستند روزهای پرکاری دارند.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر دستی در دوخت‌و‌دوز دارید و علاقه‌مند به خیاطی هستید یا اینکه امر خیر در پیش دارید و برای تزئین سفره عقد، تاج گل و لباس عروس یا سایر مراسم نیازمند خرید ملزومات آن هستید، بهتر است سری به بورس لوازم خیاطی و سفره عقد کوچه رفاهی واقع در خیابان جمهوری اسلامی، خیابان سعدی جنوبی بزنید.