6
دو شنبه 7 بهمن 1398
شماره 7868
ایرانشهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بنای تاریخی منطقه چاه نفت خوریان در سمنان به دلیل بی‌توجهی و رسیدگی نکردن مسئولان میراث فرهنگی در حال تخریب است. برخی تجهیزات داخل این بنا که در دوره پهلوی اول از سوی روس‌ها ساخته شد بر اثر بی‌توجهی به یغما رفته است. اقامتگاه‌های زیرزمینی آن هم در حال فروریختن و نابودی است.
پروژه‌های راه‌سازی در البرز به دلیل محوری بودن این استان و همسایگی‌ آن‌ با پایتخت اهمیت زیادی دارد. آزادراه همت، آزادراه تهران - شمال، کمربند شمالی کرج، جاده هشتگرد - طالقان و متروی کرج بخشی از پروژه‌های راه‌سازی این استان است که هنوز به نتیجه نرسیده و احتمالا به برنامه‌های بهره‌برداری دهه فجر امسال هم نمی‌رسد.

آرامش نسبی در مناطق سیل‌زده

بعد از گذشت 2 هفته از سیلاب در جنوب و جنوب شرق کشور و بارندگی چند روز گذشته، شرایط نسبتا آرامی در هرمزگان، سیستان ‌و بلوچستان و کرمان برقرار است
گزارش
شرایط جوی کشور در حالی به آرامش نسبی رسیده است که استان‌های جنوبی یعنی سیستان ‌و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بعد از گذشت 2 هفته از سیلاب، در روزهای گذشته هم با بارندگی شدید، کاهش دما، آب‌گرفتگی و بسته شدن راه‌های روستایی مواجه بودند.

نیم قرن انتظار خلخالی‌ها برای ساخت یک جاده

جاده کلور - درام با هدف خروج خلخال از بن‌بست ارتباطی، در صورت تخصیص منابع مالی، سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد
افتتاح ده‌ها پروژه‌ عمرانی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و از همه مهم‌تر ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل همزمان با دهه فجر اتفاق خوبی برای مردم استان است؛ مردمی که سال‌هاست در انتظار شنیدن صدای بوق قطار هستند.
موج دوم آنفلوآنزا تا فروردین ادامه دارد
موج دوم آنفلوآنزا تا فروردین ادامه دارد
موج دوم آنفلوآنزا در کشور کنترل شده است، اما بنابر اعلام معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شانس ابتلا به این بیماری در فصل سرما و تا اوایل فروردین ادامه دارد و به همین دلیل شهروندان استان‌های سردسیر و سیل‌زده در معرض ابتلا به این بیماری هستند.