• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 7 بهمن 1398
کد مطلب : 93843
+
-

بورس خنزرپنزر کوچه رفاهی


  اگر دستی در دوخت‌و‌دوز دارید و علاقه‌مند به خیاطی هستید یا اینکه امر خیر در پیش دارید و برای تزئین سفره عقد، تاج گل و لباس عروس یا سایر مراسم نیازمند خرید ملزومات آن هستید، بهتر است سری به بورس لوازم خیاطی و سفره عقد کوچه رفاهی واقع در خیابان جمهوری اسلامی، خیابان سعدی جنوبی بزنید.
  در این راسته بازار که قدمتی حدود نیم قرن دارد و به گفته برخی نام آن از لقب یکی از مالکان قدیمی زمین‌های این کوچه اقتباس شده است، حتی ترتیب مغازه‌های فروش اینگونه اقلام نیز تغییری نکرده و کسبه قدیمی این محل که حوصله، اصل نخست کسب‌وکارشان است، خریداران واقعی را در نخستین رویارویی تشخیص می‌دهند.
  در بورس لوازم خیاطی و سفره عقد رفاهی، از انواع دکمه، زیپ، تور، لوازم خیاطی و گلدوزی و لایی چسب گرفته تا همه نوع خنزر پنزر و ملزمات تزئین سفره عقد و مراسم با قیمت و کیفیت متفاوت در دسترس است و مطمئن باشید که دست خالی از این بازار برنمی‌گردید.
  در کوچه رفاهی که هنوز هم برخی قدیمی‌های تهران خاطرات مراسم ازدواجشان را با گذری در این راسته بازار زنده می‌کنند، خبری از پاساژ‌های چندطبقه و فروشگاه‌های شیک و مدرن امروزی نیست و هنوز هم برخلاف بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌های تهران، شکل و شمایل قدیمی خود را حفظ کرده است.
  اگر برای خرید عقد و عروسی راهی این راسته بازار شده‌اید، بهتر است که برای صرفه‌جویی در وقت و خرید آسان‌تر سایر ملزومات مورد نیاز این مراسم، سری هم به راسته ‌بازارهای همجوار آن در کوچه مهران و کوچه برلن بزنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید