3
یکشنبه 22 تیر 1399
شماره 7985
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهر فرنگ

بعد از چند مورد انفجار و آتش‌سوزی در استان ساکاریا ترکیه چند تن از شهرداران تصمیم گرفتند استفاده از وسایل آتش‌بازی را در مراسم‌های عمومی و رسمی ممنوع کنند.
ویژه
فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه: درهای حائل در ایستگاه‌های متروی تهران برای نخستین‌بار نصب خواهد شد.
آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در ایران همچنان روی عددهایی دور می‌زند که نشان‌دهنده در اوج‌بودن این بیماری است.

چتر حمایتی بر سر کودکان زباله‌گرد

فعالیت کودکان زباله‌گرد ممنوع شده و از حدود 3هفته آینده اقدامات حمایتی از آنها به اجرا درخواهد آمد توزیع غذای گرم، آموزش نکات بهداشتی و تأمین وسایل ضد‌غفونی برای آسیب‌دیدگان اجتماعی در دستور کار شهرداری و تشکل‌های مردمی قرار گرفته است
بسته‌های حمایتی برای کودکان زباله‌گرد و کارتن‌خواب ها در راه است. گرمخانه‌های تهران در پاییز و زمستان، بیشترین تعداد مراجعه‌کنندگان را دارند.

جزئیاتی از بی‌آرتی در بزرگراه شهید همت

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران: احداث خط بی‌آرتی در بزرگراه شهید همت طرح پیشنهادی است و هنوز تأییدیه نهایی اجرای آن اخذ نشده است.
مصارف پلاستیک مشمول مالیات ‌شود
شینا انصاری، مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران: درحالی‌که صنایع منتشرکننده آلاینده‌ها مشمول مالیات‌های زیست‌محیطی می‌شوند نباید محصولاتی مثل پلاستیک‌ها با وجود آسیبی که به منابع آب و خاک وارد می‌کنند نیز از این امر مهم مستثنی باشند.
PDF شهر
کوتاه شهر
صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمران شهرداری تهران: پروژه «ادامه جنوبی بلوار استاد معین» روزهای پایانی فعالیت‌ عمرانی خود را می‌گذراند و پیشرفت فیزیکی درحال رسیدن به 100درصد است.