2
سه شنبه 8 بهمن 1398
شماره 7869
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات

محمدرضا عارف با تأیید خبر رایزنی خود با شورای نگهبان گفته است که در حد توان در سطوحی که لازم بود، پیگیری و رایزنی کردیم و منتظریم در ١٢ بهمن لیست خوبی را ارئه دهیم.
ویژه
​​​​​​​نمایندگان در نشست علنی دیروز مجلس با یک فوریت طرح قانونی پیگرد حقوقی علیه دولت انگلستان برای جبران خسارت وارده به اتباع ایرانی با 140رأی موافق، 14رأی مخالف و 6رأی ممتنع از مجموع 192نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
​​​​​​​مجتبی ذوالنور‌ی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه والله ما مخالف مذاکره با دنیا نیستیم، اظهار کرد: ما فقط می‌گوییم کج‌راه نروید و مذاکره را با التماس گدایی نکنید.
​​​​​​​علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار ویچسلاور والودین، رئیس دومای روسیه گفت: آمریکایی‌ها شرایط منطقه را به سمت دیکتاتوری بین‌المللی می‌برند و رفتار تحقیرآمیزی دارند که در این شرایط همکاری‌های ایران و روسیه بسیار مهم است.
​​​​​​​دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهراس با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم در حسینیه امام خمینیره برگزار شد.
​​​​​​​سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بخشی از سخنان خود در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه، خون حاج قاسم سلیمانی را موجب برانگیختگی ملت‎های آزاده و صیانت از جوامع مورد ستم در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: «ان‌شاءالله امر حقوقی و قضایی این جنایت دنبال می‌شود.
​​​​​​​محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص وضعیت بررسی لوایح مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: زمان بررسی لوایح پالرمو و CFT سپری شده و از نظر آیین‌نامه وقتی زمان تمام شود نظر شورای نگهبان درباره لوایح، مُحَکم است.
هشدار رئیس جمهور نسبت به تشریفاتی شدن انتخابات

مهم‌تر از انتخابات اعتماد مردم است

می‌ترسم یک روزی کلمه جمهوری هم جرم شود
دولت
پایان‌بندی سخنرانی دیروز رئیس‌جمهور یک دعا بود؛ دعایی که مقدمه آن برگزاری انتخابات باشکوه بود و مؤخره‌اش حراست از اسلامیت و جمهوریت آن؛ «ان‌شاءالله 2اسفند باشکوهی داشته باشیم و خداوند از ما راضی باشد و ما جمهوریت و اسلامیت را حراست و حفاظت کنیم.»
متهمان، 11میلیون دلار ارز دولتی را در بازار آزاد فروخته‌اند

متهمان، 11میلیون دلار ارز دولتی را در بازار آزاد فروخته‌اند

​​​​​​​جلسه دادگاه متهمان مرتضی فلاح اشتری و ١١نفر دیگر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی موحد برگزار شد.
حمله گازانبری به وزارت خارجه
حمله گازانبری به وزارت خارجه
در روزی که عده‌ای در مقابل وزارت خارجه علیه ظریف شعار می‌دادند، وزیر خارجه ایران در یک نشست در حال سخنرانی علیه رئیس‌جمهور آمریکا و سیاست‌هایش بود
وزیر خارجه دیروز سخنران مراسم هم‌اندیشی حفاظت از اموال فرهنگی ملت‌ها بود، شاید بهانه برگزاری این نشست تهدید چندی قبل رئیس‌جمهور آمریکا درباره حمله به 52نقطه در ایران شامل برخی اماکن فرهنگی مهم باشد چون ظریف محور اصلی سخنان خود را در این نشست اظهارات ترامپ قرار داد.