2
یکشنبه 17 تیر 1397
شماره 7425
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوع مشکلات اقتصادی ایران را بیشتر از آنچه هست بزرگ کنیم گفت: طراحان استیضاح روحانی به‌دنبال قدرت بودند. از هر ضعفی که پیش می‌آید تلاش می‌کنند تا قدرت را از دیگری به‌خود منتقل کنند.
محمدصالح جوکار، معاون پارلمانی سپاه درباره پروژه بارورسازی ابرها که پیش از این مقرر شده بود خریداری و نصب تجهیزات آن از سوی سپاه پاسداران صورت گیرد، گفت: این پروژه در زمستان سال گذشته و بهار سال‌جاری اجرا و بارورسازی ابرها انجام شد که نتیجه مثبت داشت.
خبرها
چهارمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه دیروز در پاستور برگزار شد.
بی‌تعارف با مصطفی معین درباره گلایه‌های مردم، عملکرد دولت و ضرورت اصلاح در جبهه اصلاحات

مردم درد دارند

با مصطفی معین درباره شکل‌گیری موجی از نارضایتی‌های اجتماعی که در ماه‌های اخیر شاهد بروز و ظهور آنها هستیم به گفت‌وگو نشستیم. او بر این باور است که برخی امید مردم را نشانه گرفته‌اند و می‌خواهند با زدن دولت و ساقط کردن آن، قدرت را در دست بگیرند.

بسته اروپا در تهران کارشناسی می‌شود

سته پیشنهادی اروپا به ایران قرار بود جمعه به‌دست ایران برسد اما یک روز قبل، انتشار متن مذاکرات تلفنی روحانی با سران آلمان و فرانسه نشان داد بسته اروپا زودتر از موعد به ایران تحویل داده شده است.
تجمعات قانونی را دست‌کم می‌گیرد
احمد مازنی، نماینده تهران به اعتماد آنلاین گفت: مجلس و به‌خصوص هیأت رئیسه تعلل می‌کند و مسئله برگزاری تجمعات قانونی را دست‌کم می‌گیرد. آنها فکر می‌کنند که این طرح خیلی اهمیت ندارد اما به‌نظر من این طرح بسیار اهمیت دارد و بیشتر هم به‌دلیل تعدد طرح‌ها بوده که این طرح تاکنون در مجلس مطرح نشده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
علی مطهری، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در میان تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال، تیم‌هایی را می‌بینیم که از بازیکنانی با ملیت دیگر استفاده می‌کنند به این بهانه که تابعیت آن کشور را دارند. این قضیه رقابت بین ملت‌ها را مخدوش و ناعادلانه کرده است.