08
سه شنبه 2 خرداد 1402
شماره 8779
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیرِ پاینده

در شادبادش یکصدمین زادروز «محمدعلی موحد»
تقویم/سالروز
امروز یکصدمین زادروز مردی ا‌ست که جامع‌الاطراف است و ذوابعاد.
ویژه
ابراز علاقه به همسرها، گاهی وارد مراحل عجیب و حتی ترسناکی می‌شود.
چقدر به شعر «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند / که در آفرینش ز یک گوهرند» باور دارید؟
راستش ما شهرنشین‌ها هر وقت تقی‌به‌توقی می‌خورد و چند روز تعطیلی در تقویم سبز می‌شود، حاضریم ساعت‌ها در ترافیک جاده‌های شمالی با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت برانیم
اثر:مظفر یولچی

مهمانی اقوام در نیاوران

تنوع اقوام در جغرافیای ایران، یادگار قرن‌ها زندگی افراد مختلف با آیین‌ها، سنت‌ها، زبان‌ها و گویش‌های مختلف در کنار هم است و اصلا ایران با همین رنگین‌کمان اقوام است که ماندگار و زیبا شده است.
جنجال بچه پرخرج

جنجال بچه پرخرج

به بچه‌ها نباید موبایل بدهید‌ و یا اگر می‌دهید، سعی کنید اینترنت آن را قطع کنید، چون ممکن است مثل یک مادر انگلیسی، با قبض‌های سرسام‌آوری مواجه شوید.یک دختر 10ساله، در هفته‌های اخیر، به‌خاطر خرج‌کردن هزاران پوند در یک بازی، حسابی سر و صدا به پا کرده و یک مورد جنجالی را در انگلیس ایجاد کرده .
فیل‌ها منتظرتان هستند
فیل‌ها منتظرتان هستند
شاید از نظر خیلی‌ها، حضور مردم در باغ‌وحش‌ها، هدر دادن وقت باشد، چون حیوانات اصلا به بازدیدکنندگان اهمیت نمی‌دهند و برایشان مهم نیست مردم با چه ذوقی به آنها توجه نشان می‌دهند.
گرم‌شدن زمین، اثرات عمیقی بر زندگی انسان‌ها می‌گذارد و اگر همین امروز به فکر چاره نیفتیم، ممکن است شکل حیات ما برای همیشه تغییر کند؛ یک بخش از زندگی ما که تغییرات در آن از همین حالا شروع شده، نوع پوشش ماست.گرمایش زمین، از همین حالا صنایع مد و فشن و تولید پوشاک را درگیر کرده و ممکن است به‌زودی، خط مد در این صنعت کاملا جابه‌جا شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بالاخره بعد از 2سال کرونایی که گردشگری در خاموشی و رکود به سر می‌برد، در سالی که گذشت گردشگری ایران برو بیایی داشت و بازار ورود گردشگران خارجی داغ داغ بود.
دیروز روز بهینه‌سازی‌ مصرف بود و وزیر نیرو هم در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت که مشترکان با اصلاح الگوی مصرف می‌توانند پاداش‌های میلیونی از اداره برق بگیرند.