22-23
سه شنبه 2 خرداد 1402
شماره 8779
همشهری محله2-3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نیک‌‌کرداران سرخوشند

خیلی وقت است که به غر‌زدن عادت کرده‌ایم. معمولاً تلخ‌ترین صحنه‌های زندگی را مرتب و لاینقطع برای هم با آب و تاب و گاهی اغراق روایت می‌کنیم.
ویژه
با موتور در خیابان آکروبات نکنید...
4000شهید به همین دلیل این منطقه، بیشترین تعداد شهدا را داشته و عنوان «دارالشهدا» برای آن انتخاب شده.
چهره هفته
مهدی نعیمی، کاسب 43ساله محله تهرانپارس، سال‌هاست قنادی دارد و از آنجا که پای ثابت کمک‌های خیرخواهانه گروه‌های جهادی محله به نیازمندان است، بین اهالی به شیرینی‌فروش مهربان شهره است.

جادوی بازار رنگارنگ بهار

بهار است و جلوه‌های شگفت‌انگیزش و رنگارنگی نوبرانه‌هایش؛ میوه‌هایی که در رنگ، طعم و انواع مختلف چشم بیننده را نوازش می‌دهد و از او دلبری می‌کند.
روباه زیرک؛ مسافر یکی از خودروهای شهرک امید!

روباه زیرک؛ مسافر یکی از خودروهای شهرک امید!

چند روزی است که تصویریک روباه بامزه در حالی که در محوطه یکی از برج‌های شهرک امید، روی خودروی سواری یکی از ساکنان شهرک نشسته در شبکه‌های مجازی ساکنان شرق تهران دست‌به‌دست می‌ش
اشتغال‌زایی برای دهه‌هشتادی‌ها
اشتغال‌زایی برای دهه‌هشتادی‌ها
از سن کم شروع به طراحی سایت کرده و اینک نه‌تنها خودش، بلکه 45 دهه‌هشتادی را مشغول کار کرده است. ابوالفضل صادقیان‌مجد و دوستانش سایت‌های حرفه‌ای مختلفی را طراحی کرده‌اند و آنها را مدیریت می‌کنند.
PDF همشهری محله2-3
کوتاه همشهری محله2-3
حمید امین، شاگرد مکتب پدری است که همیشه به کسب رزق و روزی حلال تأکید و توصیه می‌کرد که مبادا کسی دست خالی از مغازه بیرون برود.
اعضای مرکز نیکوکاری انجمن جوادیه تهران در اقدامی خیرخواهانه، با راه‌اندازی پویش۵هزارتومانی به کمک خانواده‌های محروم و نیازمند می‌روند.