07
سه شنبه 2 خرداد 1402
شماره 8779
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روایت صهیونیست‌ها از موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله

دریچه
رزمایش نمادین یکشنبه ۲۱ می ‌حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور در مرکز توجه رسانه‌های صهیونیستی قرار داشت و شبکه‌های تلویزیونی و وبگاه‌های خبری رژیم صهیونیستی به پوشش اخبار مربوط به آن پرداختند.
ویژه
شبکه الجزیره در گزارشی نوشت کالیفرنیا به‌عنوان بزرگ‌ترین ایالت آمریکا، در صدر فهرست ایالات آمریکایی با بیشترین افراد بی‌خانمان قرار گرفته است.
آمریکا به سختی کار می‌کند تا یک شبکه ضد‌چینی در دنیای غرب را در کنار هم قرار دهد.
در شرایطی که شهر راهبردی باخموت اوکراین به‌دست نیروهای ارتش روسیه سقوط کرده است، هزاران کیلومتر دورتر از باخموت، رهبران 7کشور صنعتی موسوم به «گروه7» در بیانیه خود در شهر هیروشیمای ژاپن، از ایران خواستند تا به حمایت از روسیه در جنگ با اوکراین پایان دهد.

زندگی در قدس اشغالی؟ نه ممنون!

نتایج یک نظرسنجی نشان داد که صهیونیست‌ها به دلایلی از جمله فقر، از زندگی در بیت‌المقدس گریزان هستند
گزارش1
اقدامات تحریک‌آمیز اخیر رژیم‌ صهیونیستی از جمله برگزاری نشست کابینه در یکی از تونل‌های زیر صحن «البراق» در مسجد الاقصی در بیت‌المقدس و اختصاص بودجه برای علاقه‌مند کردن یهودیان دیگر کشورها به بیت‌المقدس در این نشست باعث شده تا بار دیگر موضوع اشغال، تجاوز و تبعیض سیستماتیک صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس مورد توجه قرار گیرد.

چهره سرنوشت‌ساز ترکیه کیست؟

اعلام حمایت «سنان اوغان» از اردوغان، می‌تواند صحنه انتخابات ترکیه را به نفع رئیس‌جمهور فعلی دگرگون کند
با نزدیک شدن به زمان برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری ترکیه، برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «سنان اوغان»، نامزد سوم این انتخابات در دور دوم رقابت‌ها، از «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور حاکم در ترکیه حمایت کرد.
طالبان: به توافقنامه حقابه با ایران متعهدیم
درپی اظهارات اخیر مقامات ایران درباره حقابه هیرمند و تأکید بر توافقات میان 2 کشور، «امیرخان متقی»، وزیر خارجه طالبان روز دوشنبه یک خرداد، در مراسمی گفت: «امارات اسلامی افغانستان به موافقتنامه سال 1351میان 2کشور متعهد است.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان: انعقاد یک پیمان صلح با ارمنستان اجتناب‌ناپذیر است و تلاش می‌کنیم که تلاش‌های سازنده‌ای را برای رسیدن به این هدف صورت دهیم.