08
شنبه 22 مرداد 1401
شماره 8564
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عصبانی نیستم !

نگاه
5سال پیش، یعنی سال 2017میلادی مؤسسه معروف افکارسنجی «گالوپ» در یک نظرسنجی سالانه اعلام کرد که ایرانی‌ها عصبانی‌ترین مردم دنیا هستند!
ویژه
آلفرد هیچکاک را پدر سینمای دلهره می‌دانند. خودش گفته:« من یک کارگردان تیپیک‌ام. اگر سیندرلا را بسازم، تماشاگر فورا داخل کالسکه دنبال یک جسد می‌گردد.»
سیره امام حسین و سایر امامان علیهم‌السلام نشان می‌دهد که در زندگی آنان فقط «الله» مطرح است و هر کاری می‌کنند یا نمی‌کنند فقط در راستای رضایت اوست.
ریودوژانیرو: زنی در برزیل به ظن استفاده از یک فالگیر برای کلاهبرداری بیش از ۱۴۰میلیون دلار آثار هنری، پول نقد و جواهرات از مادرش دستگیر شد.
فلوریدا: والدین کودکی در آمریکا که بدون داشتن اطلاعات کافی از رژیم‌های غذایی به فرزندشان فقط میوه و سبزی خام داده بودند، پس از مرگ او گناهکار شناخته شدند.
بغداد: ایناس طالب، بازیگر و مجری تلویزیون عراقی، از مجله اکونومیست به‌دلیل استفاده از تصویر او برای مقاله‌ای درباره همه‌گیری چاقی میان زنان عرب ناخشنود است و قصد دارد با اقدام قضایی، از این نشریه شکایت کند.

اول آخر

آتش‌سوزی‌های گسترده در 2 ناحیه جنگلی فرانسه و پرتغال
میمون‌ها را نکشید! آبله تغییر نام می‌دهد

میمون‌ها را نکشید! آبله تغییر نام می‌دهد

از سال 1985میلادی که گونه‌ای نو از آبله pox در دو گروه از میمون‌های یک مرکز تحقیقاتی در کپنهاگ دانمارک مشاهده و گزارش شد.
کار و کافه برای همه
کار و کافه برای همه
براساس آمار اعلام شده در سال2021 میلادی در ایالات متحده، 19درصد از افراد دارای معلولیت در مقابل 64درصد افراد سالم، امکان کار دارند.