17
شنبه 22 مرداد 1401
شماره 8564
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاتوق مخالفان اسکوچیچ

در مورد فولاد؛ با حضور نکونام، وریا و اشکان دژاگه
فوتبال ایران
فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، برای لیگ بیست‌ودوم تیم جذابی بسته است.
ویژه
بارها و بارها در توصیف هنرهای برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس به این موضوع اشاره شده که او پشت 2پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی نه‌تنها با سرخپوشان قهرمان ایران شد، بلکه توانست تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.
مسابقات کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی روز گذشته با کسب 9مدال در 10وزن برای ایران به پایان رسید.
شرایط وحید امیری در پرسپولیس عجیب است و کسی دقیقا نمی‌داند این بازیکن چه زمانی قادر خواهد بود برای سرخپوشان به میدان برود.
تیم‌های ملی پینگ‌پنگ زنان و مردان همانطور که پیش‌بینی می‌شد در بازی‌های کشورهای اسلامی به قهرمانی رسیدند.
شرایط وحید امیری در پرسپولیس عجیب است و کسی دقیقا نمی‌داند این بازیکن چه زمانی قادر خواهد بود برای سرخپوشان به میدان برود.
اتفاق دیگری که در دوومیدانی افتاد، دیسکالیفه شدن حسن تفتیان بود. او که در 100متر نتوانست مدال بگیرد، در 200متر هم ندویده حذف شد.

کابوس 31

استقلال که آخرین بار در لیگ20 به سپاهان باخته بود در اولین بازی از لیگ22 هم به این تیم باخت و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش به 31‌ نرسید
گزارش بازی
در اولین روز از فصل جدید لیگ برتر و در حالی که تلویزیونی‌ها همه چیز را تحت تاثیر اختلافات خودشان با اهالی فوتبال قرار داده بودند، تیم سپاهان بازی بزرگ افتتاحیه را از استقلال برد و طلسم شکست‌ناپذیری آبی‌ها را بالاخره باطل کرد.
بازی طبقه محروم!

بازی طبقه محروم!

پرسپولیس امشب در نخستین بازی فصل جدیدش در حالی میهمان ذوب‌آهن است که سرمربیان هر دو تیم و 2بازیکن پرسپولیس محروم هستند
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که روز گذشته با 5بازی آغاز شده امروز و امشب با برگزاری 3بازی پیگیری می‌شود.
پیش به‌سوی 100
پیش به‌سوی 100
رئال، کورتوا، آنچلوتی و بنزما رکوردها را جابه‌جا می‌کنند
رئال‌مادرید که چهارشنبه‌شب با پیروزی 2 بر صفر مقابل اینتراخت‌فرانکفورت، قهرمان لیگ اروپا به پنجمین قهرمانی سوپرجام اروپا رسید، نودوهشتمین جام تاریخ خود را هم به تالار افتخارات باشگاه اضافه کرد.
پرسپولیس بالاخره مهاجم خارجی جذب کرد تا شاید نگرانی‌های یحیی گل‌محمدی و هواداران بابت خط حمله برطرف شود.

دو سر برد

خبر آخر
به‌نظر می‌رسد شگفتی‌های تابستان دیوانه‌وار فوتبال ایران هیچ نقطه پایانی ندارد. تحرکات باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌های جدید همچنان ادامه دارد؛ به‌طوری که عصر جمعه به تک و پاتک پرسپولیس و استقلال گذشت.

خداحافظی با افشاگری

واکنش‌ها به حرف‌ سیدمحمد موسوی متفاوت است. بعضی‌ها جرأت او را ستایش کرده‌اند و می‌گویند او حرف‌هایی را زده که سال‌هاست در والیبال مطرح است ولی کسی جرأت رسانه‌ای کردنش را نداشته است.

پخش زنده

لیگ برتر ایران - هفته 1
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ساعت21 امشب منچستر‌یونایتد در دومین تجربه رسمی مربیگری اریک تن‌هاخ در زمین برنتفورد بازی دارد.
مسابقات هفته اول لیگ بیست‌ودوم در حالی به شکل غیرمنتظره بدون حضور تماشاگر برگزار شد که پشت این تصمیم ناگهانی سازمان لیگ، حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت.
احسان حدادی بازنده بزرگ کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بود. چند سالی است که او از دوران اوجش فاصله گرفته است اما نه خودش می‌پذیرد و نه کسانی که هنوز به او اعتقاد دارند و برایش هزینه می‌کنند.