24
شنبه 6 آذر 1400
شماره 8372
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اژدها وارد می‌شود

زادروز
این ستاره بی‌چون و چرای فیلم‌های رزمی، خوشتیپ افسانه‌ای شرق دور که مخرج مشترک تمام خاطرات فیلم‌بین‌های دهه‌60 بود، به شکل عجیبی با سهم اندک ما از تماشای گاه و بیگاه نسخه بی‌کیفیت و خط و خش‌دار فیلم‌هایش در جمع‌های دوستانه در خانه‌ای از قبل هماهنگ شده و خلوت در ویدئوپلیرهای فیلم کوچک و بزرگ بتاماکس گره خورده.
ویژه
شهرت شامل عقاید دیگران می‌شه و نیازمند اینه که طبق خواسته‌ دیگران زندگی کنیم. برای دستیابی و نگه‌داری شهرت، باید چیزی که دیگران می‌پسندن، بپسندیم و از هرچی دوری می‌کنن، دوری کنیم.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: از ۲۱هزار معتاد ۶۰درصدشان در تهران و ‌ یک‌هزار نفر آنها ‌ بانوان هستند.
کرونا و جهان اثر فادی ابوحسن
یک‌بار در یکی از شبکه‌های مجازی با کسی بحثم شد؛ یعنی در اصل نه نگاهم و نه غرضم بحث کردن نبود، ولی شد آنچه نباید می‌شد. طرف نوشته بود که مثلاً در یکی از شهرهای جنوبی، هنوز کولرهای گازی خاموش نشده البسه پاییزی را توی ویترین لباس‌فروشی‌ها گذاشته‌اند.
اخیرا فیلمی پخش شده که فردی در حال توضیح دادن وجود کرم داخل موز است. به مردم هشدار داده شده که موز نخورید. با اینکه فرد حاضر در فیلم به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و ما از آن کشور آفریقایی مورد اشاره واردات موز نداریم، باز هم باید این توصیه را جدی گرفت.

جمعه تباه

همه این روزهای آغازین آذرماه، ما آدم‌های مصرف‌گرا در حال بالا و پایین کردن سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی هستیم تا شاید از این «بلک فرایدی» یا به زبان خودمان «جمعه سیاه» کمی تخفیف هم نصیب ما شود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
شاید تا چند‌ماه دیگر به فهرست خرید خانم خانه، یک بسته چسب دروغ‌سنج هم اضافه شود. دروغ‌سنج که روی پوست صورت نصب می‌شود، درصورت حرکت عضله‌های خاص روی صورت که نماد دروغ گفتن هستند، واکنش نشان می‌دهند.