02
شنبه 6 آذر 1400
شماره 8372
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در آستانه ازسر‌گیری مذاکرات ایران و 1+4 درباره برجام، وزیر امورخارجه کشورمان و جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی گفت‌وگویی تلفنی درباره مذاکرات وین با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
قضایی
رئیس قوه‌قضاییه در جلسات مردمی خود همچنان پرونده‌ محکومان امنیتی آبان1398 را روی میز دارد و به درخواست‌های آنها رسیدگی می‌کند. روز پنجشنبه یک‌بار دیگر پای پرونده محکومان امنیتی به جلسه دیدار مردمی غلامحسین محسنی‌اژه‌ای کشیده شد و در 3فقره از این پرونده‌ها درخواست‌هایی خطاب به محسنی‌اژه‌ای مطرح شد.

آرامش کشاورزان، غوغای‌آشوبگران

تجمع کشاورزان اصفهانی با توافقات مهم با استانداری پایان یافت، اما حالا اوباش به خیابان‌ها آمده‌اند
سیاست داخلی
اصفهان همچنان خبرساز است. تجمعات اعتراضی با مطالبات در زمینه آب و مشکلات ناشی از بی‌‌آبی گرچه از اصفهان آغاز شد، اما چندی بعد به چهارمحال و بختیاری هم کشیده شد؛ تجمعاتی که آرام شروع شد، آرام ادامه یافت و آرام هم به پایان رسید، اما پس از اعلام کشاورزان مبنی بر پایان اجتماع مدنی‌شان براساس توافق صورت‌گرفته با مسئولان و انتظار برای تحقق آنها، تجمعات متفاوتی در حال شکل‌گیری بود که پلیس مانع آنها شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
امروز جامعه ما گرفتار گرانی است که معیشت را برای همه سخت کرده و دستگاه‌های دولتی باید در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی ما را یاری کنند. بخشی مربوط به اختلالات ارزی اما بخشی مربوط به دلال‌بازی است./ تسنیم