• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 6 آذر 1400
کد مطلب : 146601
+
-

کرم از خود موز است

کرم از خود موز است

محمدرضا نصیری / روزنامه‌نگار
اخیرا فیلمی پخش شده که فردی در حال توضیح دادن وجود کرم داخل موز است. به مردم هشدار داده شده که موز نخورید. با اینکه فرد حاضر در فیلم به زبان فرانسوی صحبت می‌کند و ما از آن کشور آفریقایی مورد اشاره واردات موز نداریم، باز هم باید این توصیه را جدی گرفت. حتی هویج هم نباید بخوریم، شاید توی آن خرگوش مرده باشد. اصلا هر چیزی که گران است را نباید خورد. هیچ گرانی‌ای بی‌علت نیست. این پولدارها هم که با آن همه پول و ثروت هیچ‌وقت خوشحال نیستند و بچه‌دار نمی‌شوند یا با همسرشان مشکل دارند یا دچار میگرن می‌شوند، به‌خاطر خوردن همین خوراکی‌های گرانقیمت است. 3 سال پیش هم هشدار داده بودند نارنگی‌هایی که از عربستان وارد شده، آلوده است و قبل از خوردن باید آنها را بادقت پوست کند. تا قبل از آن هشدار عادت داشتیم نارنگی را با پوست بخوریم، برای همین متوجه کرم‌های داخل آن نمی‌شدیم. کلا حواس‌تان به چیزهایی که می‌خورید باشد:
1- از آب معدنی مارک متفرقه استفاده نکنید، درصورت لزوم آب را قبل از مصرف کاملا بشویید.
2- پرتقال‌های تامپسون اخیرا تقلبی شده؛ اگر پرتقال را پوست کندید و دیدید داخل آن موز بود فورا ‌ اطلاع دهید.
3- برنج هندی سرب دارد؛ موقع خوردن خورش‌هایی که با این گوشت درست شده مراقب باشید سرب زیر دندان‌تان گیر نکند دندان‌تان بشکند.
4- آیفون‌های موجود در بازار ایران تقلبی و ساخته دهات‌های چین است. این آیفون‌ها به‌سادگی خم می‌شوند؛ قبل از استفاده، آنها را بجوشانید.
5- تن ماهی نخورید؛ تن ماهی ماده‌ای ترشح می‌کند به نام بوتولیوم که یک سم کشنده است و از آن برای بوتاکس استفاده می‌شود. برای همین است که تن ماهی گران است. اگر شک داشتید که تن ماهی سالم است یا مسموم، کمی از آن را بخورید. اگر دیدید حالت تهوع دارید، بقیه را نخورید و آن را بمالید به وسط ابرو و گوشه چشم تا چروک‌هایتان بوتاکس شود و از بین برود.
6- اخیرا اناری به بازار آمده که حاوی انگل و کرم آسکاریس است. انار نخورید.
7- پرتقال خونی اگر با خون گروه او منفی درست شده باشد سالم است، در غیراین‌صورت جاسم است. برخی از پرتقال‌های موجود در بازار با خون‌های آلوده به ایدز ساخته شده.
8- کاهو به‌دلیل آنکه با آب فاضلاب پرورش داده می‌شود، حتما باید در توالت میل شود.
9- شکرهای وارداتی، آلوده به رادیواکتیو هستند؛ لطفا شکر
 زیادی نخوریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :