21
شنبه 6 آذر 1400
شماره 8372
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
«بخشیدن قاتل و فرصت زندگی دادن به او برای خانواده‌های مقتول که عزیزشان را از دست داده‌اند یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های زندگی است، اما در  این یک سال چه بسیار افرادی را دیده‌ام که بعد از زندگی بخشیدن و گذشت از اجرای حکم قصاص به آرامش عجیبی رسیده‌اند.» این بخشی از حرف‌های حسن بابایی در گفت‌وگو با همشهری است
پسر جوان که به سرو صدای مرد همسایه در پارکینگ اعتراض داشت در درگیری، با مشت ضربه‌ای به سر او زد و همین موجب مرگ مرد همسایه شد.
کوتاه از حادثه
5 ماه پس از مرگ کودکی در یکی از کانال‌های آب در شهرستان ارومیه، این بار پسربچه‌‌ای خردسال به‌نام بردیا بر اثر سقوط به یکی از همین کانال‌ها جانش را از دست داد.
عملیات جست‌وجو برای یافتن صیادان گمشده در خلیج‌فارس، با نجات آنها پایان یافت

4شبانه روز جدال با مرگ در دریا

نقص فنی در قایقِ 4صیاد محلی در بوشهر، باعث شد آنها 4شبانه روز را در دریا سرگردان باشند و با خطرات زیادی دست و پنجه نرم کنند، اما سرانجام تیم‌های جست‌وجو موفق شدند آنها را از مرگ نجات دهند.

پاسخ مسئولان/با بهره‌بردار بازار تره‌بار گلستان برخورد قانونی شد

روابط ‌عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع عرضه محصول با کیفیت پایین در بازار محله‌ای میوه و تره‌بار گلستان واقع در مجاور بوستان فدک و بی‌توجهی به اعتراض شهروندان در ستون پیام های مردمی شهریور ماه پاسخ داده است
با مردم/ شهرک شریعتی بازار تره‌بار ندارد
شهرک شریعتی جنوبی و شمالی با آنکه در مجاورت میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران و حومه قرار دارد متأسفانه شعبه و بازار کوچک میوه وتره‌باردولتی وابسته به شهرداری ندارد و ساکنان ده‌ها هزار نفری این شهرک مجبورند از مغازه‌ها با قیمت خیلی گران خرید کنند و چه بسا قادر به خرید میوه و تره‌بار نباشند. تقاضا داریم هر چه سریع‌تر یک میدان تره‌بار در این محله تاسیس کنند.