• شنبه 6 آذر 1400
  • السَّبْت 21 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Nov 27

پایان فراموشی آسیب‌های شهر

شهردارتهران از ورود جدی مدیریت‌شهری برای درمان زخم‌های کهنه شهر خبر داد
شهردار تهران پس از مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی که روز پنجشنبه در مسجد جامع صفا برگزار شد، با تنی چند از بزرگان این مسجد، نشستی صمیمی داشت.

آرامش کشاورزان، غوغای‌آشوبگران

اصفهان همچنان خبرساز است. تجمعات اعتراضی با مطالبات در زمینه آب و مشکلات ناشی از بی‌‌آبی گرچه از اصفهان آغاز شد، اما چندی بعد به چهارمحال و بختیاری هم کشیده شد؛ تجمعاتی که آرام شروع شد، آرام ادامه یافت و آرام هم به پایان رسید، اما پس از اعلام کشاورزان مبنی بر پایان اجتماع مدنی‌شان براساس توافق صورت‌گرفته با مسئولان و انتظار برای تحقق آنها، تجمعات متفاوتی در حال شکل‌گیری بود که پلیس مانع آنها شد.

فراهم‌آمدن حلقه‌های مدیریت واحد شهری

23سال از زمانی که بارقه «مدیریت واحد شهری» در کشور زده شد گذشته اما هنوز این موضوع مهم که می‌تواند از هزینه اداره شهرها کاسته و جلوی اقدامات جزیره‌ای نهادها را بگیرد، محقق نشده است.

عقب‌نشینی موقت کرونا

2ماه از پایان پیک پنجم در کشور می‌گذرد. در شرایطی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند پاییز امسال با شروع پیک ششم همراه خواهد بود و حتی در برخی هفته‌ها شاهد افزایش آمار ابتلا، بستری و فوت بودیم، اما حالا خبر می‌رسد

کرسنت از تولد ناقص تا جریمه ایران

ماجرای قرارداد گازی بین شرکت ملی نفت ایران و یک شرکت اماراتی در آغاز دهه 80 هجری خورشیدی، در طول 2 دهه گذشته بر اقتصاد و سیاست ایران سایه افکنده است. اکنون و حتی پس از پایان دوران صدارت بیژن زنگنه بر وزارت نفت و تایید جریمه اولیه ایران، باردیگر این مسئله در صدر خبرها و نظرها قرار دارد. همزمان گفته می‌شود کیفرخواستی برای متهمان صادر شده است. آنچه می‌خوانید روزشمار خبرها و نظرها درباره کرسنت از 1391 تا پایان آبان امسال است.

نرخ استخدام یک دروغ‌پرداز

شغل‌شان شاهد است، محل کارشان اطراف دادگاه‌هاست، همان اطراف می‌چرخند، افراد مستاصل، عصبانی و خسته را که از در دادگاه بیرون آمده، شناسایی می‌کنند و بعد پیشنهاد‌های‌شان را به انواع و اقسام مختلف به آنها می‌دهند.

تعرفه جدید گاز چطور محاسبه می‌شود؟

جمعه سیاه بی‌منطق در ایران